Expres

Funcționarul electronic își începe activitatea la Primăria Brașov

  • IMG-20211005-WA0013_291752.jpg
 

Funcționarul electronic își va începe activitatea la Primăria Brașov.

Acesta este un sistem self-service, amplasat la intrarea în Primărie, cu ajutorul căruia cetățenii pot depune documente și pot plăti taxe, impozite sau amenzi.

Are un meniu simplu și intuitiv, astfel încât utilizarea lui să fie facilă majorități brașovenilor, conform reprezentanților Primăriei Brașov.

Acest terminal interactiv pentru servicii electronice şi management documente are ecran tactil, tastatură antivandal, trackball pentru navigare pe ecran.

Are și un cititor de carte de identitate, un inscriptor şi cititor de coduri de bare, un scanner intern pentru documente și un POS pentru realizarea plăţilor electronice.

„Ca și flux, cetățeanul va trebui să aibă cartea de identitate – pentru că aceasta se scanează, se preiau datele cetățeanului, iar în funcție de demersul ales se solicită și actul pe care dorește să îl depună în terminal. Colegii de la Centrul de Informații pentru Cetățeni, la o anumită oră, preiau din terminal actele depuse de cetățeni. Totodată, acestea sunt scanate și atașate la numărul de înregistrare. Practic, ele merg și pe fluxul electronic către primărie, și fizic, fiind descărcate și preluate. Se pot efectua și plăți cu cardul, contactless sau cu introducerea PIN-ului din tastatură. Practic, acest funcționar public electronic ne ajută să nu mai avem interacțiune cu funcționarul și ne putem descurca singuri, pas cu pas, prin demersurile electronice pe care le pune la dispoziție”, a precizat Gabriela Vlad, director Direcția Tehnologii Informaționale și Servicii electronice, din cadrul Primăriei Brașov.

Investiția a fost făcută în cadrul proiectului de extindere a programului de digitalizare a serviciilor primăriei, eFuncţionar+ – Servicii electronice şi simplificare administrativă”, program finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 -2020 (POCA).
Valoarea totală a proiectului – care a ajuns la final – este de 2.837.126,47 lei, din care, finanţare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European, Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 -2020 (POCA) Axa prioritară 2: 2.344.798,50 lei. 

Proiectul a început în data de 6 octombrie 2018 și se încheie mâine.

Mai multe informații – AICI.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare