EXCLUSIV. BRAȘOV. Protecția Consumatorului a sancționat Tetkron cu 10.000 de lei. Debranșările se fac GRATUIT
În urma numărului mare de plângeri din partea celor lăsați fără apă caldă și căldură, Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorului – Regiunea Centru a sancționat Tetkron cu suma de 10.000 de lei.
Totodată, dacă înainte brașovenii care doreau să se debranșeze trebuiau să plătească o taxă de 100 de lei de calorifer, Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorului a obligat Tetkron să elimine plata acestei sume.
„Am primit un număr foarte mare de plângeri. Oamenii se plâng că nu au apă căldă și căldură. Am sancționat societatea comercială cu 10.000 de lei și am obligat-o să facă debranșările fără niciun cost din partea celor care ar fi trebuit să beneficieze de serviciile Tetkron”, a spus șeful Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorului, Sorin Susanu.
În data de 7 aprilie 2016, Tetkron a oprit furnizarea de apă caldă și căldură în peste 10.500 de apartamente.
CITIȚI ȘI:
BRAŞOV. Apa caldă în sistem centralizat, cel mai devreme, după 15 iunie
BRAŞOV. Abonaţii Tetkon, lăsaţi să aştepte
BRAȘOV. Debranșările de la Tetkron nu se pot face în mod haotic
BRAŞOV. Gata cu Tetkron! Când vor avea din nou apă caldă abonaţii?
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.