Politic

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban pe tema FOV / „Greenwashing”

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban.

Consilierul local liberal Cătălin Anton l-a „săgetat” pe primarul USR al Brașovului, Allen Coliban, pe subiectul Forumului Orașelor Verzi (FOV). El a precizat că FOV este „campania electorală a lui Coliban pe banii brașovenilor”.

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban

„Forumul Orașelor Verzi (FOV) este o acțiune de promovare pornită de Allen Coliban care are un rol precis: greenwashing (publicitate înșelătoare, prin care o persoană încearcă să convingă publicul de faptul că este prietenoasă cu mediul)! Și mecanismul ales e verde!”, a declarat Cătălin Anton.

În continuare, el a explicat: „De ce? Pentru că de la inițiativa FOV, din 2021, organizarea acestui așa-zis forum nu s-a transpus în nici o măsură concretă din partea lui Coliban (singura certitudine o are atunci când se uită pe geam, constată același verde pe Tâmpa, pentru care oricum nu are nici un merit), totul rezumându-se doar la discuții care să îl ducă, aducă și readucă pe scenă, pe primar, dar și alți primari USR. Primarul folosește această mică-mare mascaradă pentru a scoate mai mulți bani din bugetul local al municipiului Brașov, pentru a se promova pe sine, totul fiind o publicitate mascată, pe banii brașovenilor”.

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban

„Am stat de vorbă cu brașovenii și i-am întrebat ce înseamnă pentru ei Forumul Orașelor Verzi și ce beneficii le-a adus. N-am găsit nici măcar printre susținătorii USR pe cineva care să ne dea un răspuns concret. De aceea, încercarea de a cerși și scoate mai mulți bani de la Consiliul Local pentru ceva ce e doar un spectacol de imagine ieftin nu i-a convins pe consilierii locali (exceptând consilierii USR) să arunce banii brașovenilor pe fereastră de dragul primarului, fapt pentru care bugetul a fost diminuat cu 40%, iar cel rămas fiind totuși puțin mai mare ca anul trecut“, a mai precizat consilierul local PNL.

Cătălin Anton a conchis: „Noi suntem curioși cum au fost semnate acordurile de parteneriat de imagine cu Secretariatul General al Guvernului României și cu Comisia Europeană, astfel încât logo-urile celor două instituții să apară pe site-ul de propagandă al primarului Coliban”.

Foto: Facebook Cătălin Anton


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
2 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Willy
10 luni în urmă

Sa faca FOV in cartiere sa vada toata lumea ce murdar e Brasovul. La noi pe strada e praf si nisip de luni bune, nu matura nimeni. Trotuarele trebuie intretinute de locatari dar strazile sunt responsabilitatea Primariei. Nu matura nimeni.… Citeşte mai mult »

9 luni în urmă

[…] Consilierul local PNL și-a continuat expunerea: „Punctul culminant al acestei campanii de imagine a lui Coliban ar fi trebuit să fie, în situația în care Brașovul era printre finaliști, Forumul Orașelor Verzi, unde primarul se pregătea să apară ca… Citeşte mai mult »

Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare