Lifestyle

Confruntarea brandurilor: GUESS sau VANS?

  • fashion.png
  • fashion1.png

Ne reprezintă sau nu, toţi am auzit de brandurile de lux din fashion. Însă nu toată lumea ştie cum şi de unde au pornit marile companii de vestimentație.
Unele dintre acestea au o istorie interesantă şi un parcurs fulminant datorită unor oameni care au crezut in visul şi talentul lor.

De exemplu, compania GUESS a fost înfiinţată de fraţii Paul, Maurice, Georges şi Armand Marciano în anul 1981. Cei patru frați au ales să plece din țara natală, Franţa, şi s-au mutat în Statele Unite ale Americii. Au început cu produse denim, adică – după cum spun românii – blugi cu care au înregistrat un succes imens. La acea vreme, GUESS era printre cele mai populare branduri de blugi. Încă de atunci, compania se adresa în special tinerilor.

În 1984, compania a decis să-şi extindă portofoliul de produse şi a intrat pe piaţa selectă a orologierilor lansând prima colecţie de ceasuri. De o calitate şi un gust exemplare, ceasurile au avut mare succes, aşa că, în scurt timp, fraţii Marciano și-au extins din nou gama de produse cu accesorii şi bijuterii. Aşa se face că nu a trecut mult timp până ce poşetele GUESS să devină un etalon în fashion.
Dar brandul nu s-a oprit aici, a continuat cu îmbracăminte atât pentru femei, bărbaţi şi copii, fără să neglijeze fundamentul companiei si anume blugii. În prezent, GUESS a devenit un brand complet care oferă articole vestimentare pentru toate vârstele, dar şi accesorii şi bijuterii, în egală măsură pentru femei şi bărbaţi. 

VANS – pentru pasionaţii culturii skate şi casual

Fondatorul brandului VANS este Steve Van Doren. În adolescenţă, acesta era mai mult pasionat de skate decât de şcoală. Drept pentru care a renunţat la studii, s-a angajat la o fabrică de încălţăminte, în timpul liber făcând ce îi plăcea mai mult, skate. Însă jobul i-a dat şansă să-şi descopere o pasiunea pentru crearea pantofilor. La 34 de ani a ajuns în conducerea fabricii după ce începuse acolo ca ucenic. Însă nu s-a mulţumit cu atât. În anul 1966, a renunţat la statutul de angajat şi a riscat înfiinţându-şi propria companie pentru a-şi putea pune în practică imaginaţia şi a încerca să ofere încălţămintea cea mai potrivită pentru skateri. VANS a devenit în câţiva ani un simbol al stilului casual.

Compania a pus preţ în permanenţă în creşterea gradului de confort şi nu a renunţat la designul spectaculos. Logoul companiei VANS are, la rândul său, o poveste pentru că a fost conceput şi desenat de către fiul de doar 13 ani al fondatorului pe nume James.

Chiar dacă vrei să alegi ceva confortabil sau mai elegant, produsele de brand cumpărate din surse de încredere îţi vor defini stilul. 

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button