Expres

Valul de reclamații la adresa Electrica se amplifică / ANRE și Protecția Consumatorilor „închid ochii fără jenă”

Valul de reclamații la adresa Electrica se amplifică.

În urma textului de ieri din MyTex – Electrica – din nou în vizorul clienților / Din ce în ce mai multe nemulțumiri – au apărut, în social-media în special, numeroase reacții. Toate au semnalat nereguli comise de cei de la Electrica, oamenii relatând că acestea le-au fost aduse în atenție autorităților competente (Protecția Consumatorilor și ANRE), însă nu s-a întâmplat nimic.

Valul de reclamații la adresa Electrica se amplifică

Pe contul de Facebook MyTex – Știri Online Brașov, un client Electrica, iritat la maximum de practicile companiei, a scris următoarele:

„De la măreața «modernizare a sistemelor informatice» din ianuarie, anunțată cu mare pompă și tupeu ca fiind în folosul consumatorului, lucrurile au luat-o razna de tot:

  • deși dau autocitirile constant, în perioada destinată, în primele 4 luni nu s-au luat în seamă;
  • a apărut pe fiecare factură estimarea, peste indexul autocitit de mine, lucru care până anul trecut nu se întâmpla;
  • factura din luna martie 2024 a fost calculată cu preț final 0,82 lei/kWh, deși am consum mai mic de 300 kWh și plafonul e 0,80 lei kWh;
  • am cerut răspuns în scris, deoarece la call-center a dispărut opțiunea de a discuta cu un operator (mi-a fost de folos în trecut), dar răspunsul este absolut idiot și pe lângă subiect, copiază articole de lege cu plafonarea și compunerea prețului, deși nu asta am întrebat;
  • am adresat ANRE aceeași întrebare, iar ANRE a trimis la Electrica să îmi dea răspuns, mi-a venit același răspuns idiot, doar cu data schimbată
  • ș.a.m.d.

    Electrica degeaba e «în vizorul clienților» (=0) dacă nu e în vizorul autorităților și își face de cap, inclusiv cu preț mai mare decât plafonul”.

Valul de reclamații la adresa Electrica se amplifică

Iată și alte comentarii ale clienților nemulțumiți de serviciile Electrica:

„Degeaba dai cititul, tot estimat vine pe factură”;

„Noi am primit ultima factură în decembrie. De atunci a fost schimbat contorul cu unul pentru citire de la distanță și de două ori indexul a fost citit de reprezentantul distribuitorului. Mai mult, în aplicația myelectrica apar indecșii transmiși de noi, dar nu sunt emise și facturi. Deși am reclamat de două ori prin email (că altfel nu se poate lua legătura cu ei), tot nu s-au rezolvat nimic. Electrica își bate joc de noi, iar autoritățile închid ochii fără jenă”;

„Nu rămâne decât să ne mutăm de la ei. Sunt defecți la propriu și la figurat”;

„Ieri am fost sunată să răspund la un sondaj făcut de Electrica, la care cică aș fi participat, în condițiile în care nu am participat la absolut nimic. Foarte dubios a fost apelul”.

Valul de reclamații la adresa Electrica se amplifică

„În luna martie nu au venit să citească indexul; în 20 aprilie am trimis indexul. Când am primit factura în luna mai, kw care i-am transmis mi-au fost taxați cu 1.3 lei, iar din 20 aprilie până în 30 aprilie mi-au mai pus încă 60 kw, conform convenție, plătiți cu 0.8 lei. Dacă suni, vorbești doar cu robotul, nu mai poți vorbi cu un operator”.

„Umflă facturile de numa numa, 13.50 că trimit factura, 35 ron că îți transportă curentul acasă și multe altele. În alte țări asfel de costuri nu sunt, dar la noi e posibil”.

„Se dă autocitirea indexului, dar nu se ia în considerare… Se tot estimează mult peste «indexul autocitit», pentru a se plăti cu un alt preț… S-a făcut de către operatorul Electrica regularizare în 24 aprilie, dar au facturat până in 30. Nu au ținut cont nici măcar de citirea lor… Asta se întâmplă din februarie, când a fost modificarea de sistem, făcută în defavoarea noastră. Dai autocitirea în 17, ei facturează până în 30. Am conversat cu ei pe chat și răspunsul la întrebările mele a fost că «așa e noul mod de calcul al sistemului». Mi s-a spus că orice nemulțumire am să fac plângere la «relații cu clienții» și au închis conversația… Bătaie de joc la adresa noastră”.

„La factura din februarie au umflat facturile cu sute de kw și a trebuit să plătim cu 1.29 lei/kw, chiar dacă în mod normal plătim cu 0.80 lei/kw. Rușine, Electrica”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
5 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Pop
13 zile în urmă

Asta este chiar furt si competente sunt Politia si Parchetul. Daca la fiecare client procedeaza la fel ganditi va ce sume necuvenite au incasat! Normal ar fi sa ne recalculeze din decembrie toate facturile. Si nu mai zic de pret… Citeşte mai mult »

AAA
Răspunde la  Pop
13 zile în urmă

Preturile reale sunt peste tot minim 1,2-1,3 lei/kwh. Numai taxa de distribuție e aproape 0,4 lei/kwh la care adăugați transelectrica, certificate verzi, cogenerare, producătorul minim 0.4 lei/kwh, acciza, TVA. Taxa furnizorului o vedeți pe factura și este de 0.073 lei/kwh… Citeşte mai mult »

Dumitru nicolae
13 zile în urmă

NENOROCITII DUPA PORCARIA DIN IANUARIE A.C. ASA DI BINI AU MODERNIZAT SITUL ,CA PERSONAL NU MAI POT TRANSMITE INDEXUL NICI PRIN SIT, NICI PRIN 0800.

Constantin
12 zile în urmă
Mircea
12 zile în urmă

Treceti la eon cu totii eu asa am facut si merge f bine desi pana am scapat de electrica am crezut ca innebunesc atat mau frecat cei de la electrica.3 luni dupa miau facturat din burta am avut 7-8 mailluri… Citeşte mai mult »

Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare