Expres

S-a dat sau nu cu antiderapant pe podul de la Dârste?

S-a dat sau nu cu antiderapant?

Despre carambolul produs în această dimineață pe DN 1, pe podul de la Dârste, citiți AICI. Imediat, în mediul online, dar nu numai, s-a vehiculat că nu s-ar fi dat cu antiderapant. Asta în condițiile în care era depus polei pe șosea. Primăria Brașov a informat, prompt, că mașina de deszăpezire a împrăștiat antiderapant pe podul de la Dârste cu 3-4 ore înainte de producerea accidentului – vezi AICI.

Iată, însă, și punctul de vedere al femeii de afaceri Tutuianu Melinda, care coordonează și activitatea unei cunoscute firme de transport persoane din Brașov:

„Accidentul care a avut loc in aceasta dimineata pe podul din Darste se datoreaza in exclusivitate primarului Allen Coliban, city managerului Adriana Miron si viceprimarului Flavia Boghiu!

Masinile care au fost implicate in accident au avut ghinionul sa intre pe un patinoar proaspat amenajat chiar pe podul din Darste, de catre Primaria Coliban!

In mintea lui Coliban& Boghiu&Miron, 4 decembrie este o zi de vara! Soferii implicati in accidentul de pe podul Darste ar trebui sa dea in judecata primaria si primarul (pe persoana fizica). Echipa de politie care s-a deplasat la fata locului poate confirma faptul ca era gheata pe sosea iar antiderapantul lipsea cu desavarsire”.

S-a dat sau nu cu antiderapant?


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

3 Comentarii

  1. Si daca nu s-a dat cu antiderapant CARE E PROBLEMA ? Problema este INDISCIPLINA in trafic & PROSTIA.Daca esti sofer,mergi si pe maidan,si pe Autobahn,INDIFERENT de conditiile de drum.Daca esti ca 90% dintre asa numitii soferi din Romania,care stiu doar pedala de acceleratie si sa faca pe desteptii,ce s-a intamplat azi-dimineata pe podul de la Darste,se poate intampla ORICAND.Vineri mai era unu’ cu un Audi de HD,pe Paraul Rece – Rasnov,care a depasit toata coloana la vale,iar in ultimul viraj s-a oprit in parapet.Problema lui a fost unul nevinovat,cu Passat B6 de PH,care urca.S-au pupat in viraj.Aratau bietele masini de le plangeai de mila.De restul,peisajul mioritic obisnuit: Politie,SMURD,Descarcerare,urlete gen “s-o ia dracu de masina” si bineinteles,gunoiul maturat si lasat langa parapet in dulcele stil romanesc.Romania = MAIDAN,nu tara.
    Majoritatea romanilor = adunatura de maimute,nu natie.

  2. E bine ca s-a exprimat cineva din mediul de afaceri. Ca sa fie complet, asteptam si parerea lui godina.

    Daca de exemplu ar fi fost intrebat un specialist in drumuri si poduri ce stie el despre o treaba ca asta, ala ar raspunde ca atunci cand temepraturile sunt mai scazute, din cauza curentilor de aer care circula pe pod si pe sub pod, exista posibilitatea ca temperatura de la suprafata asfaltului de pe pod (pe carosabil adica) sa fie mai mica cu cateva grade decat a mediului ambiant si astfel sa se produca polei. Doar acolo, pe pod. Adica mai pe romaneste daca pe drum drept e uscat, pe pod s-ar putea forma polei din cauza diferentei de temperatura si a umiditatii din aer care in contact cu asfaltul rece de pe pod sa inghete.
    Astea se invata la cursuri vero de conducere unde sunt lectori pe bune nu manglitori care doar iau banii la cursanti. De aia zic. Cand te ocupi de masini ar trebui sa stii niste chestii. Iar cand lucrezi la circulatie ar trebui sa stii aceleasi chestii. Eu nu zic ca au dat aia sau nu au dat. E posibil sa fi dat. E posibil ca masina sa se fi plimbat, GPS-ul sa fi marcat traseul. Am mai vazut si eu masini de maturat strada care doar faceu ture, fara sa curete. Cine stie, raspunde! Eu zic ca inainte de pod e posibil ca drumul sa fi fost uscat, lumea sa circule cu viteza normala sau aproximativ normala si o data ajunsa pe pod sa dea de poleiul produs din cauza umiditatii si diferentei de temperatura creata de curenti. Ca macar atata stie toata lumea ca pe pod si sub pod sunt curenti si iarna si vara si primavara si toamna. Stie, nu? Nu doar cand e Coliban primar se formeaza curenti. Chiar si asa, la 50-60 pe ora, daca se respecta distanta, se foloseste frana de motor sau intra ESP-ul si ABS-ul nu se intampla beleaua. Sa fiu eu sanatos cate drumuri cu polei am prins si nu am patit nimic doar pentru ca am tinut distanta mare intre cel din fata si mine, mana pe schimbator si nu am apasat frana sub nici o forma. Eu in general la viteze superioare cand e de redus viteza o reduc din frana de motor si abia apoi, daca mai e cazul apas pedala de frana. Ca am timp, mereu pastrez distanta suficienta intre masini. Am ac si de cojocul coclalarilor care ma imping din spate. In cazuri de urgenta combin pedala de frana cu frana de motor. Ingheata cazanul cand fac asta.

    Ideea e ca ne place sau nu ne place de Coliban, nu e cazul sa ne mintim singuri si sa punem toate relele in carca lui. Are si Coliban partile lui rele (nu stiu daca are si bune) dar e posibil sa fie faultat din toate directiile. Si asta se vede cam la toti primarii useristi din orasele mari. Cred ca in afara de furat, sabotatul usereului e al doilea scop comun al celorlalte partide. Nu ca nu s-ar faulta useristii si singuri, dar ca sa fie mai sigur.

    O zi buna.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button