Economic

InfoCons trage un semnal de alarmă privind credibilitatea Centrului de Soluționare a Litigiilor din Domeniul Bancar în rândul consumatorilor

 

InfoCons trage un semnal de alarmă cu privire la credibilitatea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) în rândul consumatorilor.

„În contextul ultimelor problematici cu privire la desemnarea reprezentantului societății civile în Colegiul de Coordonare a Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB), decizie ce se tergiversează, neîncrederea consumatorilor se confirmă, întărind suspiciunile asupra funcționalității acestui organism. InfoCons considera că acest organism nu funcționează în conformitate cu prevederile legislației naționale și europene, societatea civilă nefiind reprezentată în acesta”, se arată în comunicatul de presă al instituției.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) este finanțat de 100% de către instituțiile financiar bancare.

În conducerea CSALB se află „un reprezentant al Băncii Naționale a României, având calitatea de Președinte, un reprezentant independent care și-a desfășurat activitatea în cadrul unei instituții financiar bancare, recomandat de către reprezentantul Băncii Naționale a României, și un reprezentant al Asociației Române a Băncilor, organism care nu mai reprezintă sub nicio formă interesele consumatorilor”, potrivit InfoCons.

Drept urmare, InfoCons nu recomandă consumatorilor să apeleze la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar până la remedierea situației actuale.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button