Cum va arăta în interior viitorul hotel Mercure Braşov Center (Capitol)

Cum va arăta în interior viitorul hotel Mercure Braşov Center (Capitol).
Compania de consultanță și design interior Noblesse Group International a fost selectată de ARO Palace pentru a realiza designul noului Mercure Brașov Center. Aceasta va introduce un concept inovator, „Nordic Style with Ethnic Local Touch”, care îmbină liniile simple și materialele naturale specifice stilului scandinav cu accente etnice brașovene integrate în textile, mobilier și decorațiuni. Paleta cromatică include tonuri calde, inspirate din țesăturile tradiționale și nuanțe subtile care evocă atmosfera montană a zonei, oferind o interpretare modernă a tradiției brașovene în fiecare element de design.
Cum va arăta în interior viitorul hotel Mercure Braşov Center (Capitol)
Conceptul hibrid de design interior propus pentru prima dată la Brașov urmărește să transforme fiecare spațiu într-o experiență autentică și personalizată, în care istoria și contemporaneitatea se împletesc, oferind oaspeților o experiență de cazare primitoare ce păstrează spiritul orașului.
Camerele viitorului hotel Mercure Brașov Center vor beneficia de dotări și soluții moderne, incluzând mobilier multifuncțional și compartimentare inteligentă indiferent de suprafața acestora, precum și elemente decorative unice – de la tablouri cu tematică locală până la obiecte de artizanat specifice zonei.
Finisajele de calitate, ce vor încorpora materiale naturale precum lemnul și piatra, vor transforma camerele într-un adevărat refugiu urban. În plus, băile vor beneficia de o amenajare modernă, cu materiale selectate pentru durabilitate, iar detaliile de iluminat inteligent și funcțiile digitale integrate vor adăuga un plus de confort într-un spațiu dedicat relaxării și revitalizării.
Cum va arăta în interior viitorul hotel Mercure Braşov Center (Capitol)
„Prin designul interior al viitorului Mercure Brașov Center, dorim să aducem o armonie între tradiția locală și ospitalitatea modernă, oferind o perspectivă contemporană asupra culturii brașovene. Am încorporat elemente ce reflectă măiestria meșteșugărească a zonei, inspirate inclusiv de fabrica Scherg, care a adus Brașovului recunoaștere internațională încă din secolul al XIX-lea, dar și cele mai relevante obiective turistice legate de istoria orașului, precum Cetatea Brașovului sau Biserica Neagră. Colaborarea cu ARO Palace și Accor reprezintă o oportunitate de a aduce în România un concept distinctiv de design, care urmărește să transforme hotelul într-o destinație emblematică, unde oaspeții nu doar să se bucure de confortul unui hotel de patru stele, dar să simtă și esența vibrantă a Brașovului în fiecare detaliu al amenajării”, a declarat Silviu Preda, CEO Noblesse Group International.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

