Porsche se așteaptă la vânzări crescute după lansarea noului Panamera
Noul Porsche Panamera a fost lansat marţi seară, 28 iunie, în Berlin, iar Porsche spune că este momentul unei schimbări – o nouă generaţie pentru care compania auto investeşte 500 milioane euro în uzina din Leipzig.
Oliver Blume, Directorul General al Porsche a anunțat că scopul lor este de a vinde aproximativ 20.000 de mașini din noua gamă anual, în comparație cu prima generație care a vândut în anul 2015 17.200 de unităţi.
Noul Panamera este pentru clienţi ce-şi doresc o maşină de lux cu un caracter sportiv, cu o linie de design asemenea unui coupe dar totuşi având patru uşi, un interior spaţios şi plin de gadgeturi de ultimă generaţie.
„Ţintim către o clientelă ce-şi doreşte să conducă sportiv, în general vrem să ajungem la tinerii antreprenori care tocmai au pornit pe drumul afacerilor”, a declarat Oliver Blume.
„Atuul acestei mașini în segmentul de piață în care se află este combinarea sportivității cu confortul. De exemplu, datorită noii suspensii pe aer cu diferite moduri, simţi că eşti într-un sedan de lux şi rafinat, dar la atingerea unui buton această experienţă se transformă total, direcţia devenind precisă, suspensia mai fermă iar răspunsul acceleraţiei fiind instantaneu. De asemenea modelul Panamera beneficiază de aceeași punte spate ca și bolidul 911 Turbo, lucru care îi conferă un caracter sportiv”, a mai spus acesta.
Noul Panamera va fi disponibil în showroom-uri începând cu luna noiembrie, iar prețurile vor porni de la 101,040 dolari, echivalentul a aproximativ 412.243 lei.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.