Coronavirus

Tribunalul, Tribunalul pentru Minori și Familie și Curtea de Apel BRAȘOV, anunțuri importante privind funcționarea cu publicul!

 

„Vă informăm că în perioada 25.10.2021 – 5.11.2021 inclusiv, se suspendă programul de lucru cu publicul la toate compartimentele Tribunalului Brașov”, este anunțul făcut de reprezentanții instanței. Cererile adresate instanței urmează a fi trimise, pe cât posibil, în format electronic, mail, sau fax, ori prin poștă.

„Se recomandă depunerea înscrisurilor pentru dosare prin mijloace de comunicare electronică permise de lege (e-mail, fax) cu cel puțin două zile înainte de termenul fixat pentru judecată, urmând ca originalul acestor înscrisuri să fie prezentat completului la termen, dacă este solicitat de către acesta. Pentru comunicarea actelor de procedură în format electronic și acces la dosarul electronic, se vor urma instrucțiunile de pe portalul Tribunalului Brașov. Persoanele care s-au programat pentru studiu dosare, până la data prezentei, vor avea acces în intervalul menționat”, se arată pe site-ul Tribunalului Brașov.

Și Tribunalul pentru Minori și Familie Brașov a anunțat că, în perioada 25.10.2021-05.11.2021, nu se lucrează cu publicul, documentele urmând a fi trimise în format electronic sau prin poștă – detalii AICI.

Pe de altă parte, la Curtea de Apel Brașov, de la data de 20 octombrie și până la noi dispoziții:

I. Programul cu publicul la cele trei arhive este de două ore în fiecare zi lucrătoare, astfel:
– Program pentru justițiabili, în intervalul orar 10-11, cu recomandarea ca timpul de staționare în aceste spații să nu depășească 15 minute la toate arhivele.
– Program pentru avocați, consilieri, experți, lichidatori în intervalul 12-13, cu recomandarea ca timpul de staționare în aceste spații să nu depășească 15 minute la arhivele non-penale, respectiv, 30 de minute la arhiva penală, cu posibilitatea prelungirii în situații excepționale.
Acestor persoane accesul le va fi permis numai cu programarea telefonică prealabilă, neînsoțiți de părți, cu respectarea regulilor de distanțare socială.

II. Programul cu publicul la biroul registratură se desfășoară în intervalul orar 10-11 în fiecare zi lucrătoare.

III. Programul cu publicul al Biroului de informare și relații cu publicul este de o oră în fiecare zi lucrătoare, în intervalul orar 10-11.

IV. Programul de lucru cu publicul la grefa instanței este următorul:
– Cererile de consemnare la casa de valori a cauțiunilor se depun zilnic, în interiorul programului de lucru.
– Cererile formulate de justițiabili ori reprezentanții acestora pentru restituirea recipiselor înregistrate în registrul de valori al instanței, se pot depune la grefă în ziua de joi, în intervalul orar 11-13 și se vor elibera în următoarea săptămână, tot în ziua de joi, în același interval orar.
– Cererile formulate de cabinetele executorilor judecătoresti pentru înregistrare/înscriere/modificare mențiuni și eliberare certificate pot fi transmise prin email (ca-brasov-cab@just.ro), fax (0268 475 146) ori la grefa instanței în ziua de joi, în intervalul orar 11-13 și se vor elibera în următoarea săptămână, tot în ziua de joi, în același interval orar.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button