CORONAVIRUS. Suport psihologic la telefon pentru persoanele afectate de COVID-19
Persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, personalul medical supus stresului, precum și persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19 au la dispoziție, de astăzi, o linia telefonică unde pot beneficia de suport psihologic.
Linia este funcțională începând de astăzi, 8 mai și poate fi apelată din orice rețea la numărul 021.9696.
Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante, afiliați EmIRA. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură, conform Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS).
Apelanților li se va asigura confidențialitatea convorbirilor și a identității, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.
În cadrul acestui proiect umanitar, în care este implicată și o companie de telefonie, STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscriși pe platforma tehnică.
Totodată, STS garantează funcționalitatea în condiții optime și asigură mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonică mobilă sau fixă.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.