Economic

Scumpiri la cafea. Nestle ia măsuri de criză

Scumpiri la cafea…

Grupul elveţian Nestle, cel mai mare producător mondial de cafea, va majora în continuare preţurile şi va reduce dimensiunea pungilor de cafea, conform Agerpres. Majorările de preţuri ar putea afecta şi capsulele Nescafe şi Nespresso, după cum a declarat directorul diviziei de cafea de la Nestle, David Rennie, la o întâlnire cu investitorii.

„Nu suntem imuni la preţul cafelei, dimpotrivă. Dar am luat măsuri pe partea de preţuri şi vom continua să facem acest lucru”, a spus Rennie. Potrivit acestuia, începând din 2022 şi până în prezent Nestle majorat preţurile de două ori.

Nestle speră să atragă mai mulţi clienţi prin oferirea unei game variate de dimensiuni ale pachetelor de cafea. De asemenea, noua tehnologie de extracţie a Nestle permite obţinerea unei cantităţi mai mari de cafea din boabe, fără a afecta calitatea, a precizat un purtător de cuvânt al grupului elveţian.

Potrivit presei centrale, preţurile la cafea au crescut semnificativ în acest an, din cauza condițiilor meteo nefavorabile din ţările care sunt principali furnizori, precum Brazilia şi Vietnam. Cotaţiile futures la cafea arabica au crescut cu aproximativ 50% în acest an. În paralel, cotaţiile futures la cafea robusta, utilizată la prepararea cafelei instant, au crescut cu aproape 65%. Nestle este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se Nescafe, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina și NAN.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Barbu Gh.
1 ora în urmă

Ralu, Nestle nu produce nici-un fel de cafea. El doar prăjește, cel mult, eventual ambalează și comercializează. Dar grosul este comercializarea.

Back to top button