Noi plângeri la adresa HiSky
Noi plângeri la adresa HiSky.
Compania aviatică amintită a lansat o provocare pe contul său de Facebook: „În spatele fiecărui zbor #HiSKy stă o echipă profesionistă, cu o atitudine impecabilă și, desigur, aeronave noi care transformă fiecare călătorie într-o experiență memorabilă. Scrie-ne în comentarii despre experiența ta de zbor cu noi”.
Noi plângeri la adresa HiSky
Și reacțiile nu s-au lăsat așteptate.
„Nici pe departe nu știți voi și nu veți ajunge să cunoașteți și întelegeți ce înseamnă definiția cuvântului profesionist. Am călătorit cu voi și mi-ati pierdut bagajul de 8 luni de zile. Când încerc să sun la așa-zisul «customer service», mă plasați de la unul la altul… V-am trimis tot ce ați cerut și nu răspundeți la e-mailuri. Va sun și îmi ziceți să mai aștept, dar cât naiba să aștept… Rușine să vă fie”, a scris un călător care a avut parte de o experiență neplăcută cu HiSky.
Un altul a relatat: „Da, personal calificat, dar conducerea lasă de dorit… După ce am avut un zbor dus- întors anulat cu o lună înainte de o vacanță programată, mi-am schimbat total părerea. Am fost nevoit să plătesc dublu cu altă companie, pentru a putea petrece vacanța programată. Trebue totuși să revizuiți atitudinea… Preferați să zburați cu jumătate de avion gol și prețuri ridicate la bilete, decât să aveți prețuri rezonabile și mai mulți clienți mulțumiți și fericiți”.
HiSky efectuează și în această vară zboruri charter de pe Aeroportul Brașov cu destinația Antalya, o dată pe săptămână.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
este vorba despre clienti HiSky -aeroport ghimbav, nu ? De ce omiteti aceasta informatie ?