[ViDEO] Uite cum arăta adevăratul monstru din Lacul Loch Ness

Nu există nici o dovadă științifică legată de existența legendarului monstru Loch Ness, din Scoția.Totuși, cercetătorii au descoperit fosilele unui „monstru“ real care ar fi trăit în zonă, și le-au expus la National Museums Scotland, în orașul Edinburgh. Este vorba despre fosilele unui ihtiozaur. Ihtiozaurii (Ichthyosauria) – numiți și „șopârlele-pește” – au fost reptile complet adaptate la viața acvatică. Aveau corp hidrodinamic și înotătoare în loc de membre.

Exemplarul descoperit de oamenii de știință britanici a trăit în urmă cu aproape 170 de milioane de ani. Avea aproape 4 metri lungime și sute de dinți. „Oamenii nu realizează că monștrii marini chiar au existat. Erau mai mari, mai înspăimântători și mai fascinanți decât legendarul Nessie“, a spus paleontologistul Steve Brusatte de la Universitatea din Edinburgh, conform Huffington Post. Reprezentanții muzeului spun că este cel mai complet schelet de reptilă marină care a trăit pe vremea dinozaurilor –și care a fost descoperit în Scoția.

Sursa video: YouTube