Politic

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban pe tema FOV / „Greenwashing”

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban.

Consilierul local liberal Cătălin Anton l-a „săgetat” pe primarul USR al Brașovului, Allen Coliban, pe subiectul Forumului Orașelor Verzi (FOV). El a precizat că FOV este „campania electorală a lui Coliban pe banii brașovenilor”.

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban

„Forumul Orașelor Verzi (FOV) este o acțiune de promovare pornită de Allen Coliban care are un rol precis: greenwashing (publicitate înșelătoare, prin care o persoană încearcă să convingă publicul de faptul că este prietenoasă cu mediul)! Și mecanismul ales e verde!”, a declarat Cătălin Anton.

În continuare, el a explicat: „De ce? Pentru că de la inițiativa FOV, din 2021, organizarea acestui așa-zis forum nu s-a transpus în nici o măsură concretă din partea lui Coliban (singura certitudine o are atunci când se uită pe geam, constată același verde pe Tâmpa, pentru care oricum nu are nici un merit), totul rezumându-se doar la discuții care să îl ducă, aducă și readucă pe scenă, pe primar, dar și alți primari USR. Primarul folosește această mică-mare mascaradă pentru a scoate mai mulți bani din bugetul local al municipiului Brașov, pentru a se promova pe sine, totul fiind o publicitate mascată, pe banii brașovenilor”.

Consilier PNL Brașov – „atac” la Coliban

„Am stat de vorbă cu brașovenii și i-am întrebat ce înseamnă pentru ei Forumul Orașelor Verzi și ce beneficii le-a adus. N-am găsit nici măcar printre susținătorii USR pe cineva care să ne dea un răspuns concret. De aceea, încercarea de a cerși și scoate mai mulți bani de la Consiliul Local pentru ceva ce e doar un spectacol de imagine ieftin nu i-a convins pe consilierii locali (exceptând consilierii USR) să arunce banii brașovenilor pe fereastră de dragul primarului, fapt pentru care bugetul a fost diminuat cu 40%, iar cel rămas fiind totuși puțin mai mare ca anul trecut“, a mai precizat consilierul local PNL.

Cătălin Anton a conchis: „Noi suntem curioși cum au fost semnate acordurile de parteneriat de imagine cu Secretariatul General al Guvernului României și cu Comisia Europeană, astfel încât logo-urile celor două instituții să apară pe site-ul de propagandă al primarului Coliban”.

Foto: Facebook Cătălin Anton


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
2 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Willy
1 an în urmă

Sa faca FOV in cartiere sa vada toata lumea ce murdar e Brasovul. La noi pe strada e praf si nisip de luni bune, nu matura nimeni. Trotuarele trebuie intretinute de locatari dar strazile sunt responsabilitatea Primariei. Nu matura nimeni.… Citeşte mai mult »

1 an în urmă

[…] Consilierul local PNL și-a continuat expunerea: „Punctul culminant al acestei campanii de imagine a lui Coliban ar fi trebuit să fie, în situația în care Brașovul era printre finaliști, Forumul Orașelor Verzi, unde primarul se pregătea să apară ca… Citeşte mai mult »

Back to top button