Expres
Site-ul și aplicația Engie, folosite cu dificultate de clienți. Mesajul de astăzi al companiei
Site-ul și aplicația Engie, folosite cu greu de clienți…
După ce o clientă s-a plâns astăzi pe Facebook-ul Engie că întâmpină probleme la transmiterea indexului, reprezentanții companiei au transmis că se confruntă cu dificultăți tehnice.
„Bună ziua, (…)! Ne ne cerem scuze pentru diconfortul creat. Momentan, site-ul engie.ro și aplicația MyENGIE funcționează cu intermitențe, ca urmare a unor dificultăți tehnice. Vă asigurăm că lucrăm pentru a remedia această situație în cel mai scurt timp. Mulţumim pentru înţelegere!
Echipa ENGIE”, este mesajul transmis clientei.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
Scopul principal este încărcarea indexului. Pentru că nu am putut transmite indexul din ,,motive tehnice”, mi-au încarcat consumul pe o lună de zile estimativ, la 189 de metri cubi. Consumul meu în aceasta perioadă este de 80 de metri cubi.… Citeşte mai mult »