Expres

Site-ul și aplicația Engie, folosite cu dificultate de clienți. Mesajul de astăzi al companiei

Site-ul și aplicația Engie, folosite cu greu de clienți…


După ce o clientă s-a plâns astăzi pe Facebook-ul Engie că întâmpină probleme la transmiterea indexului, reprezentanții companiei au transmis că se confruntă cu dificultăți tehnice.


Bună ziua, (…)! Ne ne cerem scuze pentru diconfortul creat. Momentan, site-ul engie.ro și aplicația MyENGIE funcționează cu intermitențe, ca urmare a unor dificultăți tehnice. Vă asigurăm că lucrăm pentru a remedia această situație în cel mai scurt timp. Mulţumim pentru înţelegere!
Echipa ENGIE”, este mesajul transmis clientei.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Consumator
2 luni în urmă

Scopul principal este încărcarea indexului. Pentru că nu am putut transmite indexul din ,,motive tehnice”, mi-au încarcat consumul pe o lună de zile estimativ, la 189 de metri cubi. Consumul meu în aceasta perioadă este de 80 de metri cubi.… Citeşte mai mult »

Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare