Reclamație referitoare la serviciile TAROM
Reclamație referitoare la serviciile TAROM.
Și compania aviatică de stat dă rateuri.
Reclamație referitoare la serviciile TAROM
O persoană a postat pe contul de Facebook al companiei TAROM: „Sunt cea mai neserioasă companie ever. Nu mai mergeți cu ei și nu le mai alimentați tupeul de a încălca legea și de a-și bate joc de clienți. Zbor Istanbul – București cu 6 ore întârziere în octombrie, din cauza căruia am pierdut zborul de legătură. Din noiembrie le tot solicit o scrisoare pt. despăgubirea privată, mi-au scris după o lună în care mi s-a promis că mi se trimite pe 21 scrisoarea și am ales compensarea cash. Au trecut 3 săptămâni și nici urmă de scrisoare sau transfer de la ei. Am făcut 2 plângeri la Protecția Consumatorilor și nimic”.
Cam ca pe modelul Dan Air i s-a răspuns: „Ne cerem scuze sincer pentru neplăcerile cauzate zborului întârziat, vă rugăm să fiți siguri că vom răspunde prompt și vom lua măsurile necesare pentru a compensa zborul întârziat și pentru a urmări cererea de despăgubire…”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.