Expres

Reacția Wizz Air după haosul de pe aeroporturi

Reacția Wizz Air după haosul de pe aeroporturi. Reprezentanţii companiei Wizz Air au transmis azi, care sunt despăgubirile pe care le pot primi cei afectaţi de amânarea sau anularea curselor aeriene. Astfel, Wizz Air aminteşte că, în cazul întârzierilor care au rezultat într-o aşteptare de peste cinci ore, pasagerii au posibilitatea, prin intermediul call center-ului, să solicite reprogramarea zborului, în limita locurilor disponibile, să primească rambursarea a 120% din tariful iniţial achitat, sub formă de WIZZ credit pentru rezervările viitoare, sau să le fie rambursată valoarea integrală a biletului.

În cazul anulărilor, pasagerii au aceleaşi opţiuni de reprogramare sau rambursare, pe care le pot accesa online. Pasagerii afectaţi de anulări îşi pot reprograma călătoria online gratuit pe zboruri ulterioare, în limita locurilor disponibile, accesând contul Wizz Air, conform instrucţiunilor comunicate în notificarea trimisă prin e-mail. Pasagerii care au nevoie de asistenţă pentru reprogramarea zborului Wizz Air pot contacta Centrul telefonic pentru asistenţă specială şi solicita ajutor la numărul de telefon cu tarif normal, indicat pentru fiecare ţară.

Reprezentanţii companiei susţin că pasagerii afectaţi de întârzieri semnificative sau de anulări sunt informaţi cu privire la orice modificare a zborului prin intermediul aplicaţiei mobile, prin SMS şi e-mail şi pot obţine asistenţă de la agenţii de handling din aeroport responsabili de zborul respectiv.

“De asemenea, compania aeriană recomandă rezervarea biletelor direct la Wizz Air, pentru a primi în timp util toate informaţiile necesare despre posibilele modificări şi ce acţiuni pot întreprinde pentru zborurile lor afectate, dar şi pentru a beneficia de soluţiile self-service rapide şi disponibile non-stop, aflate la dispoziţia pasagerilor”, scrie în comunicat.

Totodată, în conformitate cu legislaţia europeană şi politica companiei, Wizz Air asigură cazarea peste noapte a pasagerilor într-un hotel, în cazul zborurilor anulate sau redirecţionate către o altă destinaţie decât cea iniţială, precum şi transferul pasagerilor între aeroport şi hotel. Atunci când următorul zbor Wizz Air către destinaţia iniţială este efectuat la o dată ulterioară, pasagerilor le este asigurată cazarea pentru zilele premergătoare zborului respectiv. În cazul reprogramării zborului şi achiziţionării unui nou bilet de la un alt operator aerian, pasagerilor le este asigurată cazarea pentru o singură noapte.

În cazul în care disponibilitatea redusă şi imposibilitatea agenţilor de handling de a găsi camere de hotel nu permit cazarea pasagerilor, aceştia sunt informaţi printr-un e-mail că pot căuta soluţii de cazare pe cont propriu, având ulterior opţiunea să solicite pe website-ul companiei aeriene restituirea sumei achitate, într-o valoare rezonabilă, pe baza documentelor care atestă rezervarea camerei(lor) de hotel.

Vouchere pentru apă şi alimente

De asemenea, în cazul întârzierilor mai mari de două ore, pasagerii au dreptul la vouchere pentru apă şi alimente cu o valoare proporţională cu durata întârzierii.

„În situaţia perturbării operaţiunilor, cauzele pot fi de natură obiectivă (condiţii meteo, greve ale personalului aeroportuar sau ale controlorilor de trafic aerian, bird strikes, probleme de handling cu bagajele sau lipsa de personal la nivelul agenţilor de handling, probleme în fluxul de verificare de securitate etc.) sau subiectivă (verificările tehnice neplanificate, blocaje operaţionale etc.). În momentul când apare o situaţie neprevăzută, fie de natură subiectivă, fie obiectivă, Wizz Air face întotdeauna eforturi pentru a limita întârzierile şi pentru a evita anularea unui zbor. Întârzierea sau anularea oricărui zbor este ultima decizie luată după ce toate eforturile posibile au fost depuse pentru operarea normală a zborului respectiv. Prioritatea companiei este siguranţa pasagerilor, a echipajelor şi a aeronavelor sale”, mai scrie în comunicatul companiei.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
9 luni în urmă

[…] Air anulează mai multe curse din și spre Italia. Compania Wizz Air anunţă că este nevoită să anuleze o serie de curse aeriene din şi spre Italia, programate pe […]

Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare