Expres

Reacția RATBV la „întâmplarea jenantă”

Reacția RATBV la „întâmplarea jenantă”. Reprezentanții operatorului de transport public din municipiu au transmis punctul lor de vedere la articolul „Întâmplare jenantă RAT Brașov”. Cu controlori, turiști străini și servicii nefuncționale.
Cei de la RATBV se referă la două probleme distincte sesizate. Una dintre ele este cea privind atitudinea controlorilor față de turista străină care nu a putut să achite cu cardul bancar călătoria. Deși s-au convins de acest lucru, cei doi au dat-o jos din autobuz pe femeia ce dorea, probabil, să ajungă la Gară.
„În ceea ce privește situația prezentată, RATBV face următoarele precizări, referitoare la cele două probleme distincte sesizate. În primul rând, la nivelul societății a fost demarată o cercetare disciplinară internă referitoare la modul de îndeplinire a sarcinilor de serviciu de către angajații Serviciului Control, cercetare ce va include analiza imaginilor înregistrate de camerele de luat vederi din mijlocul de transport menționat”.
Reacția RATBV la „întâmplarea jenantă”. Cea de-a doua problemă este cea referitoare la nefuncționarea validatoarelor la care se poate plăti direct cu cardul bancar.

„În ceea ce privește a doua problemă, respectiv nefuncționarea unor validatoare, RATBV întâmpină în ultima perioadă dificultăți tehnice din cauză că nu mai beneficiază de serviciul de transmitere date 3G, acesta fiind transformat în 4G, fapt care generează apariția unor situații de nefuncționare a validatoarelor. RATBV, împreună cu furnizorul echipamentelor, lucrează la implementarea unor soluții, însă, momentan, fără a exista un algoritm definit, apar erori de funcționare.
Ne cerem scuze pentru apariția acestor probleme și le solicităm călătorilor să manifeste înțelegere, asigurându-i că încercăm să înlăturăm cât mai rapid aceste deficiențe”.

Nimic însă despre graficele de circulație care nu asigură o frecvență corespunzătoare a autobuzelor pe cele mai multe linii din Brașov.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
3 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Claudiu hermelin
1 an în urmă

Acum imi amintesc ca am urcat si eu o data intr-un autobuz, de la gara din Brasov, si am incercat sa platesc cu cardul, dar nu a functionat. Apoi am scos alt card si nu a functionat, asa ca am… Citeşte mai mult »

nemultumit
1 an în urmă

Cui ii pasa de 3G,4G,8G? Asta nu e treaba calatorilor ca sa suporte superficialitatea si excesele controlorilor.Calatorii platesc!Ratbv are doar sarcina sa incaseze?Mai bine v-ati spala geamurile,sa vedem si noi ce se mai intampla pe-afara.

iulian buduca
1 an în urmă

e jale mare la rat bv ,nu dau caldura deloc pe autobuzele de la periferie,ba le lipseste si oglinda soferului prin care priveste calatorii care utca in bus,vezi in data de 28.02.2023 la 8.45 din gara bv spre bartolomeu nord!… Citeşte mai mult »

Back to top button