Expres

NEREGULI găsite de Protecția Consumatorilor la Kaufland

 
Pe parcursul anului trecut, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înregistrat 247 de reclamații privind magazinele Kaufland România, după cum relevă un material publicat de www.wall-street.ro.

Conform sursei citate, cele mai multe sesizări au fost cu referire la produsele alimentare expirate, diferența de preț din pliantul publicitar sau cel de la raft și cel de la casa de marcat, conditionarea vânzării prin limitarea cantității achiziționate, ambalaje deteriorat și devidate.

Consumatorii au reclamat și faptul că, în preparatele având denumiri „de casă” ori „țărănesc”, în procesul de fabricație au fost incluse și proteine vegetale, conservanți ori stabilizatori chimici.

Exemplificând punctual, ANPC a constatat că magazinele Kaufland au comercializat „ciuperci sălbatice în saramură”, care de fapt erau, în mare parte, ciuperci de cultură. Astfel, s-a dat o amendă de 7.000 de lei.

www.wall-street.ro a cerut și punctul de vedere al Kaufland România vizavi de neregulile depistate în urma controalelor Protecției Consumatorilor, dar n-au primit (încă) nici un răspuns.

CITEȘTE ȘI: Kaufland pregătește LOVITURA…


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare