Expres

În ce cazuri puteți primi compensări de la companiile aeriene și cum procedați / Informații importante

În ce cazuri puteți primi compensări de la companiile aeriene.

Paul Anghel, director în cadrul ANPC, a oferit informații importante în acest sens: „În situația în care sunteți un pasager de transport aerian cu drepturile afectate în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European și al Consiliului de stabilire a unor norme comune în materie de compensare și de asistență a pasagerilor, în cazul refuzului la îmbarcare, anulării cu mai puțin de 14 zile înainte zbor sau în cazul întârzierii prelungite a zborurilor (o întârziere de cel puțin trei ore la sosire) aveți dreptul să primiți compensații din partea transportatorului aerian DOAR DACĂ SOLICITAȚI ACEST DREPT în scris (conform politicii operatorilor economici) acestuia si/sau dacă depuneți o reclamație la ANPC – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor!”.

În ce cazuri puteți primi compensări de la companiile aeriene

Potrivit șefului de la Protecția Consumatorilor, Wizz Air, HiSky, Ryanair, Lufthansa, Air Connect, Tarom, Aeroitalia şi Austrian Airlines se află pe lista companiilor care au anunţat modificări considerabile ale orarului de zbor în vara anului 2023.

„Aveți în vedere că firmele de claim (de recuperare a despăgubirilor pentru zboruri anulate sau întârziate) pot percepe comioane de până la 30%+tva din valoarea despăgubirilor!”, a mai spus Paul Anghel.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare