Curg reclamațiile la adresa Dan Air / Rezolvă situația Protecția Consumatorilor?
Curg reclamațiile la adresa Dan Air.
Pe contul de Facebook al companiei aviatice românești apar din ce în ce mai multe mesaje ale unor oameni profund nemulțumiți. În mare parte dintre acestea este reclamată nereturnarea banilor pentru curse neefectuate/mutate de pe Aeroportul Brașov pe cel din Bacău.
Curg reclamațiile la adresa Dan Air
„Sunteți extrem de neserioși. Pentru o companie la început de drum e un semn foarte rău. Răspundeți la emailuri, e o formă simplă de respect pentru cei care au cumpărat ceva de la dvs., iar voi nu livrați, anulând curse, indiferent de motiv!. RESTITUIȚI BANII, ESTE FURT păstrarea unor sume de bani care nu vi se cuvin!”, a scris o persoană care a avut de-a face cu Dan Air.
Altcineva a adăugat: „Subscriu. De peste 30 de zile aștept restituirea banilor de la un zbor anulat de ei și nu mi-au dat niciun semn… Doar un număr de înregistrare a solicitării”.
Și un alt comentariu pe aceeași temă: „Și eu mă aflu în aceeași situație, doar număr de înregistrare/plangere. Am scris 5 e-mailuri în plus și tot nimic. Trebuie să facem ceva”.
„Eu am făcut reclamație la ANPC pe 30.11. Aștept să văd ce se rezolvă”, s-a menționat în altă postare.
În acest timp, Dan Air își face reclamă cu oferte privind o serie de reduceri la bilete pe diverse zboruri programate de pe Aeroportul Bacău.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.