Expres

BRAȘOVENII au reacționat și și-au spus nemulțumirile legate de RAT

 

În urma articolului BRAȘOV. Comportament de șofer RAT. „Nu e problema mea că întârziați la muncă”, brașovenii au postat multe comentarii pe pagina de Facebook a www.mytex.ro.

Oamenii și-au expus punctele de vedere, dar și nemulțumirile pe care le au în ceea ce privește RAT Brașov.

Unii au condamnat comportamentul șoferului, alții au încercat să îl apere.

Vă prezentăm câteva dintre mesajele postate pe Facebook:

„Pe mine nu mă mai miră așa ceva! Doar șoferi ratați și frustrați la RAT… în marea lor majoritate!”.

„Normal că e plătit din banii noștri, ai călătorilor. Normal că are un grafic dar putea să vorbească frumos”.

„Probabil. Dar voi știți cât de stresantă este munca cu omul???? Știți cât de plăcut este să stai 9-10 ore la volan și să auzi doar injurii și jigniri??? Cu siguranță NU!!! Călătorul are doar drepturi!!! Gândiți înainte să vorbiț și încercați să vă puneți măcar un minut în locul unui șofer RAT”.

„Dacă nu poți face față meseriei, atunci lasă-i pe alții!”.

„Păi tocmai așa dai dovadă că ești mai deștept decât ceilalți, vorbind frumos și cu calm… Dacă toți am riposta așa…”.

„Toți avem zile bune și mai puțin bune. E ușor să dai sfaturi sau lecții când nu ai trecut prin situația respectivă. Și soferul acela era la serviciul lui și trebuia să respecte un program, mi se pare lipsă de respect să îi ceri să nu țină cont de acesta. Știu că sunt multe de remediat, dar e mai ușor să rezolvăm problema dacă încercăm să înțelegem și din perspectiva celuilalt”.

„Sunt și unii șoferi care conduc de parcă ar avea marfă în autobuz, nu oameni. Fiecare frână e pusă brusc, parcă anume ca să te duci 1 metru mai încolo dacă stai în picioare”.

Altfel, oamenii și-au spus nemulțumirile legate de RAT Brașov:

„Autobuze rupte 95% în Brașov! Vai de ele! Ce să mai așteptăm?!”.

„De ar fi doar o defecțiune la nu știu cât timp, însă BĂTAIA DE JOC este mult prea mare. Brașov, oraș de poveste”.

„Oare cum se face că acel grafic de pe panou/site nu bate niciodată cu graficul șoferului? Cel puțin de 3 luni încoace, graficul 5-ului și al 8-lui n-are nici o legătura cu ce e afișat”.

„Circulați cu autobuzul 25? Un șofer a avut tupeul să spună că nu pleacă de la capatul de linie din Avantgarden, dimineata la 7:13, pe motiv că nu are căldură. Asta, după ce cu o zi inainte, la aceeași oră, autobuzul a lipsit cu desăvârșire (prima și a 2-a zi de ninsoare, jumatatea lui decembrie)! Conta pt. el că erau în stații, înghețați, copii care mergeau la grădiniță, la școală sau oameni la locul de muncă?”.

„Și eu am pățit-o cu un șofer de pe Linia 25, o vecină de-a mea a căzut rău când a frânat brusc și tot la noi a țipat șoferul, a zis că poate se dă jos la noi. Am sunat la RAT și au zis că mă sună înapoi… dar au uitat, sunt sigură că nu au luat nici o măsură. Tot noi suntem de vină!”.

„Ehe să vezi cum stăm ca șobolanii seara la linia lui 8 câte 12-15 minute… uneori nu apuci să urci că nu mai este loc și mai stai 12-15 minute… în frig… deh oraș de poveste… bine că iau zeci de mii de euro pe reclamele de pe autobuze… au băgat panourile inutile în loc să facă stații de așteptare decente sau niște autobuze mai des… mai ales seara când e plin de lume…”.

„Toți vreți autobuze mai dese, dar nu vă gândiți: șoferi sunt? Nu! De aia 3 sau 4 autobuze au reclama cu «Angajăm șoferi pentru autobuze», dar mai mulți pleacă decât vin”.

„La orele 11-12 sau 15-16 când nu circulă mai nimeni e full de autobuze și e și ok afară. seara când e full de lume și frig ca dracu sunt la 15 minute… așa că mai lasă-mă cu vrajeala asta”.

„Păi și bani pe bilete și abonamente vreți, dar fără căldură în mașini. Azi am urlat la un sofer că de 15 minute el stătea în capăt la Independeței și fuma. RAT Bv o mizerie”.

„Când afară este frig la cap de linie NU-I DUCE CAPUL PE ȘOFERI să stea cu o ușă deschisă să nu se facă așa frig în autobuz. Când opresc în stații NU AU ÎNVĂȚAT SĂ OPREASCĂ LÂNGĂ BORDURĂ. Iar alți șoferi fumează în autobuz – în mașinile de serviciu nu se fumează!!!!!!!!!!!!!!!!!!”.

„Toți fumează și vorbesc la telefon”.

„După ce au realizat minunatele «capete de linie» și au implementat sistemul automatizat de taxare, dar nu poți plăti cu cardul abonamentul, programul tuturor autobuzelor nu mai este respectat. Merg cu autobuzul de pe linia 1 și acest fapt este permanentizat”.

„De trafic a auzit cineva??? La orele de vârf autobuzele nu zboara… pt a se putea încadra în program… restul e cancan”.

„Pe linia 16 și 22 circula din 3 în 3 curse”.

CITEȘTE ȘI: 

BRAȘOV. Comportament de șofer RAT. „Nu e problema mea că întârziați la muncă”

Update. Reacția RAT BRAȘOV. „Vom începe procedura de cercetare disciplinară pentru nerespectarea conduitei la locul de muncă și pentru atitudinea avută față de călători”


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare