Expres

BRAȘOV. Reguli noi la organizarea Târgului de Crăciun din Piața Sfatului

 

Primăria Municipiului Braşov organizează, în acest an, în perioada 1 decembrie 2018 – 13 ianuarie 2019, Târgul de Craciun, în Piața Sfatului. Spre nemulțumirea târgoveților, în anii precedenți sezonul târgului începea doar în 6 decembrie, o dată cu aprinderea beculețelor din Pomul de Crăciun. Aceasta este prima modificare în regulament.  

Și de această dată, se vor putea închiria 39 de căsuțe tip Kronstadt din care:

– 15 căsuțe pentru produse de artizanat, decorațiuni specifice sărbătorilor de iarnă, produse hand made,

– 20 de căsuţe pentru comercializarea de produse alimentare

– 4 căsuțe pentru băuturi calde (ceai, cafea, vin/țuică fiartă). 

Agenţii economici sunt obligaţi să se încadreze în orarul de funcţionare 10.00 – 23.00 (căsutele trebuie să fie deschise între orele 15.00-22.00) şi cel de aprovizionare 7.00 – 10.00 şi vor fi obligaţi să asigure personalului de servire echipament adecvat sărbătorilor de iarnă, cum ar fi bonete tip Moş Crăciun. 

Cei care doresc să participe la târg cu standuri vor depune dosarele în perioada 31 octombrie – 6 noiembrie, la Primăria Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr. 8 – Centrul de Informare pentru Cetățeni (masa 4 sau 5).

Fiecare dosar va primi un punctaj, după noi criterii, dar pentru a trece în această etapă, ofertanții vor trebui să facă dovada participării la evenimente similare organizate în Piața Sfatului și vor prezenta detaliat activitățile pe care le vor organiza în cadrul târgului. Deci, se va renunța la licitație. Aceasta este a doua modificare în regulament.  

Comisia constituită conform Dispoziției de Primar verifică existența înscrisurilor solicitate, iar dosarele care nu conțin documentele solicitate vor fi respinse. Comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției, lista dosarelor care trec în etapa II de evaluare până la data de 09.11.2018.

 

Stabilirea punctajului:

A. Dovada sediului social sau punct de lucru

– sediul social sau punct de lucru în Brașov – 10 puncte

– sediul social sau punct de lucru în județul Brașov – 5 puncte

– sediul social în alte județe – 0 puncte;

Ponderea criteriului va fi de 40%.

B. Dacă produsele vândute sunt produse proprii sau achiziționate în vederea desfacerii :

– pentru producători/meșteri populari – 10 puncte 

– pentru comercianți care achiziționează produsele în scop de revânzare – 0 puncte

Ponderea criteriului este de 30%

C. Pentru originalitate în decorarea interioară a căsuței, vestimentației personalului de servire și desfășurarea activităților specifice sărbătorilor de iarnă:

– pentru originalitatea decorării interioare a căsuței și a vestimentației personalului de servire – 10 puncte;

– pentru originalitatea desfășurării activităților specifice sărbătorilor- 20 puncte.

Ponderea criteriului este de 30%.

În caz de egalitate la puncte, participarea la un eveniment similar în Piața Sfatului poate constitui metoda de departajare.

În data de 16.11.2018, comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției lista dosarelor declarate admise.

Contestațiile se vor depune în data de 19.11.2018 la Primăria Municipiului Brașov, b-dul Eroilor nr.8 – Centrul de Informare pentru Cetățeni – masa 4 sau 5, iar în data de  21.11.2018, comisia va publica pe site-ul Primăriei www.brasovcity.ro și la avizierul instituției, rezultatul în urma analizării acestora. 

În data de 22.11.2018 ora 10.00, se vor repartiza căsuțele din Piața Sfatului în funcție de punctajul obținut în urma analizării dosarelor.  

 

Condiţii generale:

– se va respecta suprafaţa înscrisă în abonamentul de ocupare domeniu public;

– se vor comercializa strict produsele pentru care a fost eliberat abonamentul;

– se va respecta orarul de funcţionare cuprins între orele 10.00 – 23.00;

– se interzice depozitarea oricăror mărfuri sau ambalaje în afara căsuţei;

– se interzice subînchirierea căsuţei;

– se interzice prepararea produselor ce necesită grătare, plite electrice, preparare la proţap, etc;

– titularul abonamentului are obligaţia să doteze căsuţa cu stingător de incendiu.

– agenții economici au obligaţia de a-şi încheia contract de prestări servicii publice de salubrizare pentru colectarea, transportul şi depozitarea deşeurilor menajere, cu operatorul serviciilor de salubrizare locală, pentru toată perioada Târgului de Crăciun;

Nerespectarea acestor prevederi atrage după sine anularea abonamentului şi evacuarea din locaţie iar căsuţa va fi atribuită următorului agent economic ce a avut punctajul cel mai mare.

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare