Expres

A reclamat ANPC la… ANPC / De ce a făcut acest lucru

A reclamat ANPC la… ANPC.

Cel ce a făcut asta este un prahovean, precizând că, dacă instituțiile statului își bat joc de cetățeni, și el poate să facă același lucru la adresa acestora.

Omul a vrut să-și facă o rezervare pe vola.ro pentru o călătorie la Londra, dar a avut surpriza să constate că prețul inițial al biletului s-a majorat „în timp real” după ce și-a introdus datele necesare plății. Nemulțumit de acest lucru, el a sesizat atât compania respectivă, cât și Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

A reclamat ANPC la… ANPC

Dacă de la vola.ro a primit un răspuns, pe care îl consideră nesatisfăcător, de la ANPC nu a primit nimic oficial în termenul legal de 30 de zile, Protecția Consumatorilor redirecționându-i petiția către filiala sa din Sibiu, așa cum a informat observatorulph.ro.

Apoi, după ce a mai așteptat 5 zile în zadar, în speranța unui răspuns din partea Protecției Consumatorilor, el a reclamat ANPC la ANPC. Conform sursei citate, respectivul și-a justificat acțiunea: „Mă cheamă Decebal. Sunt convins că după ce fac reclamația asta nu am cum să mai primesc soluționare pozitivă pentru speța inițială. Dar măcar fac și eu mișto de ei. Atunci când instituțiile statului fac mișto de tine, merită exact același tratament”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Citeşte şi...
Close
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare