Economic

Update. Platforma „Monitorul Prețurilor” conține 128 de produse alimentare de bază

 

Consiliul Concurenței a lansat, astăzi, „Monitorul Prețurilor”, o platformă care le oferă posibilitatea românilor să compare tarifele produselor comercializate de marile magazine din țara noastră.

„Lansăm astăzi un sistem de monitorizare a prețurilor la alimente, o variantă pilot care cuprinde 128 de produse, împărțite în 64 de categorii de produse, câte două produse pe categorie. Instrumentul e gândit să ajute consumatorii să afle prețul corect al coșului de consum la produse de bază. Platforma o privim ca pe un avantaj pentru consumatori și sperăm ca asta să intensifice concurența între lanțurile de magazine care sunt participante”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.

Platforma va fi testată timp de un an în municipiul București și în județul Ilfov, iar ulterior aceasta va fi lansată și pentru magazinele din țară. „Monitorul Prețurilor” este gestionat de Consiliul Concurenței, fiind realizat cu sprijinul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

Lista de produse este una reprezentativă pentru coșul săptămânal de consum, fiind stabilită cu compania AC Nielsen România. Datele privind produsele și prețurile sunt transmise electronic de retailerii participanți implicați în proiect: Mega Image, Lidl, Kaufland, Selgros, Carrefour, Penny și Profi.

Citiți și: 

Se lansează Monitorul Preţurilor

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare