Economic

O pensionara este nemultumita de serviciile Banc Post Brasov

  • logomytex.png
 

Ea spune ca timp de cateva zile din luna, atmosfera din institutie este de cosmar
O pensionara din Brasov, care a incasat pensia unei cunostinte prin intermediul Banc Post, este nemultumita de organizarea institutiei. Ea sustine ca atmosfera din banca este de cosmar in zilele in care se distribuie pensiile. Este inadmisibil ca o institutie bancara care se respecta sa nu se doteze cu un sistem de ventilatie. Orele de stat la coada sunt sufocante pentru cei care sunt nevoiti sa-si astepte randul la ghiseu, pentru ca din cauza aglomeratiei, de cele mai multe ori mirosul devine insuportabil , reclama Stoia Maria. Ea mai spune ca toate demersurile necesare ridicarii pensiilor se fac de-a valma . Altadata, mergeai intr-o anumita zi, intr-un anume interval orar, sa-ti ridici bonul de pensie si abia in zilele urmatoare puteai merge sa-ti incasezi banii. Acum, totul se face o data. Nu va puteti inchipui cat de multumita sunt ca eu nu am de-a face cu aceasta institutie. Am fost nevoita de cateva ori sa incasez banii unei rude care este plecata din tara. Altfel, nu stiu ce m-as fi facut , a adaugat sursa citata.
Nu avem suficienta capacitate de absorbtie
Referindu-se la aceasta situatie, directorul institutiei, Doru Radu, ne-a declarat: Ne depaseste aceasta situatie si, de multe ori, nici noi nu putem face fata. Tocmai din acest motiv, am recomandat acestor clienti sa-si incaseze banii prin bancomat, mai ales ca avem o retea destul de dezvoltata. Numai in oras sunt 18 ATM-uri. Insa, pensionarii refuza sa recurga la aceasta metoda de incasare a banilor. In schimb, ei tin neaparat sa aiba bani in conturi bancare, in loc sa-si astepte linistiti pensia prin posta .
Directorul a mai spus ca situatia este cu greu suportata si de celelalte categorii de clienti. La randul nostru, am primit reclamatii pentru ceea ce se intampla in banca in zilele in care se dau pensiile. Oamenii vin toti o data sa-si incaseze banii, iar noi nu avem suficienta capacitate de absorbtie. Desi nu este o categorie de clienti care sa aduca profit bancii, nu trebuie neglijata. Insa nici nu putem pune toate ghiseele la dispozitia lor, asa cum si-ar dori. Asta ar insemna ca timp de cateva zile pe luna sa perturbam activitatea celorlalte tipuri de servicii care, de ce sa nu recunoastem, sunt mult mai importante pentru noi ca institutie bancara , a mai spus directorul Doru Radu.



Articole asemănătoare

0 0 voturi
Article Rating
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comments
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Citeşte şi...
Close
Back to top button