Economic

Ministerul Turismului nu intenționează să schimbe brandul de țară

 

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, a declarat, astăzi, la Palatul Parlamentului, că instituția pe care o conduce nu intenționează schimbarea brandului de țară.

Dacă România ar lua o asemenea decizie, ar trebui să înapoieze Comisiei Europene suma de 850.000 euro. Brandul de țară nu se poate schimba până în 2020. Oficialul a propus, de altfel, folosirea unor simboluri naționale, precum Miorița, în materialele de promovare turistică.

„În primul rând, trebuie să ne gândim că trebuie să promovăm România în interiorul ei, pentru că cei mai mulți turiști sunt în interiorul României, apoi trebuie să ne gândim la cei trei milioane de români, de cetățeni români, care vin de două ori pe an și cheltuiesc bani în activitatea aceasta turistică din România. Mulți dintre ei și-au și dezvoltat afaceri în turismul din România. Este vreo rușine că le reamintim românilor de legende și de simbolurile naționale? Nu este vorba de schimbarea brandului de țară, nu se poate schimba brandul de țară că asta ar însemna să dăm înapoi Comisiei Europene 850.000 euro, ceea ce nu se poate și nu cred că vreun conducător al unei instituții publice își asumă așa ceva”, a afirmat Mircea Dobre.

Ministerul Turismului va trebui să realizeze în perioada următoare șase broșuri pentru promovarea turistică a României, iar discuția despre Miorița a apărut în acest context.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare