Economic

Închiriere sau achiziție? 3 motive să NU cumperi echipamentele pentru afacerea ta

 

Ciclurile de renovare cu care se confruntă tehnologia s-au redus exponențial în ultimii ani, ceea ce face extrem de dificilă (și costisitoare) adaptarea echipamentelor și a softurilor din patrimoniul unei firme „la ultima modă”. Provocările actuale, schimbările permanente și rapide în domeniul social și economic, ridică tot mai multe dificultăți firmelor care doresc să se plieze acestui val de transformări, așa cum o relevă și o analiză a modului în care au fost afectate firmele mici și mijlocii de restricțiile impuse de pandemie.

De aceea, înainte de a achiziționa echipamentul pentru firmă, întreabă-te:

– Pentru cât timp vei folosi aparatura?

– Ai suficient capital să o cumperi?

Închiriază, nu achiziționa!

În prezent, închirierea este cea mai bună soluție pentru a avea echipamente actualizate și competitive. Firmele specializate oferă soluții complete pentru birou, care includ game hardware, activități de printare, scanare, management de documente și alte servicii, de care poți dispune chiar din prima zi de funcționare.

Iată de ce să alegi închirierea în defavoarea cumpărării

1. Începi cu un capital mai mic

Foarte puține firme se pot lăuda cu un capital mare la start, iar închirierea îți va oferi acces rapid la ultima tehnologie.

 -Nu vei avea nevoie de credite și vei putea folosi capitalul inițial pentru alte investiții în sediu, personal și dotări care te vor ajuta să crești afacerea. Este vorba despre echipamente electronice de închiriat de la Atlas, dar și de alte servicii de tip MPS de care poți beneficia imediat după contractare.

-Eviți pierderile pe care le poți suferi în urma investițiilor costisitoare într-un echipament pe care nu-l poți vinde la sfârșitul perioadei de utilizare.

-Rata fixă plătită lunar pentru toate serviciile te vor ajuta să calculezi un buget real, ceea ce te va ajuta la evaluarea costurilor.

2. Flexibilitate în fața schimbărilor permanente de pe piață

-Vei beneficia din start de echipament și softuri de ultimă generație, care vor fi în permanență actualizate.

-Alegerea se va plia exact profilului și nevoilor tale, pentru că beneficiezi de perioade demo și de configurarea flotei de echipamente.

-Vei fi scutit de stresul provocat de instalarea, montarea, precum și de cel legat de instruirea personalului. Serviciile de service și de asistență vor elibera de presiune propriul departament IT al firmei, eviți suprasolicitarea și chiar reduci cheltuielile cu personalul.

-Faci economii cu repararea și întreținerea, pentru că beneficiezi de service  profesional și asistență personalizată în utilizare.

-La sfârșitul perioadei contractuale, poți schimba echipamentul cu unul din noua generație și vei beneficia de o renovare completă a flotei de echipament, nu riști să devii demodat în ceea ce privește tehnologia folosită.

3. Posibilități de creștere a afacerii

-Dacă dorești să te extinzi, să deschizi o filială, nu blochezi capitalul și nu vei fi obligat să faci cheltuieli mari; nu ai nevoie de credite, dar poți mări numărul flotei de echipamente în funcție de nevoile de moment.

Odată studiată oferta și avantajele renting-ului, în comparație cu achiziționarea, rămâne doar să analizezi care este cea mai bună opțiune pentru afacerea ta. Dar ca să beneficiezi în permanență de o flotă de echipamente de ultima generație, închirierea poate fi soluția salvatoare pentru afacerea ta!

 

Sursa foto Pexels.com.

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare