Economic

Compania COMPREST S.A. Brașov angajează

  1. RESPONSABIL DE MEDIU

Candidatul/a ideal

  • Responsabil/ă, atent/ă la detalii, sociabil/ă, empatic/ă, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/ă, dar și plin/ă de energie;
  • Organizat/ă, cu bune abilități de planificare și prioritizare, spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare;
  • Să aibă capacitate de analiză și sinteză;
  • Optimist/ă, să știe să zâmbească chiar și atunci când nivelul de stres este ridicat;
  • Să aibă cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);

Cerintele postului:

  • Experiență în domeniu: minim 3 ani
  • Calificări/Specializări specifice domeniului: responsabil de mediu, managementul deșeurilor.
  • Cunoaşterea legislaţiei de mediu (constituie avantaj cunoaşterea legislaţiei privind gestionarea deşeurilor);
  • Cunoștințe Sisteme de Management de Mediu.

Descrierea Jobului

  • asigură implementarea și menținerea conformității cu cerințele referitoare la protecția mediului din legislația aplicabilă inclusiv cele specificate în autorizația de mediu;
  • întocmeşte raportările periodice referitoare la gestiunea deşeurilor colectate, depozitate și valorificate conform datelor furnizate de serviciile de producţie și le transmite către instituţiile abilitate;
  • pregătește documentațiile necesare și asigură obținerea/revizia autorizațiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protecției mediului, necesare pentru desfășurarea activității;
  • evaluează impactul de mediu produs de companie și acționează în sensul reducerii și chiar al eliminării lui, prin respectarea normelor legale;
  • identifică aspectele legate de mediu ce caracterizează activitățile desfășurate de societate;
  • monitorizează și îmbunătățește activitățile legate de mediu;
  • participă împreună cu organele de control la inspecţii efectuate de către acestea în cadrul societăţii;
  • păstreaza confidențialitatea tuturor datelor la care are acces;

Ce oferim?
– 8 ore petrecute la muncă cu drag și voie bună
– salariu motivant
– bonuri de masă
– posibilitate de dezvoltare personală
– colectiv harnic și entuziast
– atmosferă de lucru plăcută

  1. INSPECTOR RESURSE UMANE

Candidatul/a ideal

  • având în vedere că va lucra în Departamentul de Resurse Umane, confidențialitatea reprezintă un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana să aibă capacități dezvoltate de a interacționa cu oamenii și de a acorda suportul necesar în probleme legate de administrarea de personal și resurse umane.
  • responsabil/ă, atent/ă la detalii, sociabil/ă, empatic/ă, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/ă, dar și plin/ă de energie;
  • organizat/ă, cu bune abilități de planificare și prioritizare, spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare;
  • optimist/ă, să știe să zâmbească chiar și atunci când nivelul de stres este ridicat;

Cerințele postului:

  • experiență: minim 3 ani într-o poziție similară;
  • calificări/specializări specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
  • cunoștințe bune REVISAL precum și cunoștinte temeinice de legislația muncii; capacitate de a se adapta modificărilor legislative;
  • cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail); 

Descrierea jobului

  • Întocmește, gestionează și distribuie documentele specifice activității de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/foștilor angajați;
  • Organizează, menține și arhivează dosarele de personal;
  • Întocmește documentele de angajare, modificare, suspendare și încetare a activității pentru salariați;
  • Colaborează cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil și eficient;
  • Întocmește diverse rapoarte și evidențe solicitate de șeful de serviciu și de conducerea societății;

CE OFERIM?

  • 8 ore petrecute la muncă cu drag și voie bună
  • salariu motivant
  • tichete de masă
  • posibilitate de dezvoltare personală
  • lucru într-o echipă dinamică
  1. ELECTRICIAN AUTO / MECANIC AUTO / TINICHIGIU/VOPSITOR AUTO / SUDOR

Cerințele postului: 

  • responsabilitate;
  • dorința de muncă;
  • seriozitate;
  • echilibru emotional, constanta în atitudine 
  • discernământ și capacitate de a rezolva problemele;
  • capacitate de autoorganizare și punctualitate;
  • rezistență la efort și stres.

Descrierea joburilor:

Salariații vor desfășura activități corespunzătoare pregatirii lor profesionale, în cadrul Atelierului Întreținere Reparații Auto și Utilaje al societății.

Ce oferim?

  • Șansa de integrare într-o companie orientată spre progres;
  • Siguranța locului de muncă;
  • Echipă harnică și entuziastă;
  • salariu atractiv;
  • tichete de masă;
  • mediu de lucru dinamic şi plăcut;
  • recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.

CV-urile pot fi depuse:

Mai multe detalii pot fi oferite la numărul de telefon al operatorului de salubrizare: 0268 516 871. 

P


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Citeşte şi...
Close
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare