Economic

Ce „BĂTĂLIE” între Kaufland, Carrefour, Lidl, etc.! TOP 5 în România…

 

Profitul lanțurilor de magazine din România s-a majorat substanțial, o analiză capital.ro relevând faptul că 2019 a fost un an profitabil pentru acestea. 

Conform sursei citate, lider în acest domeniu este Kaufland, care a înregistrat o cifră de afaceri de peste 11,8 miliarde de lei şi un profit net de 847 de milioane de lei, potrivit datelor parvenite de la Ministerul Finanţelor Publice.

Marele retailer a generat valoare adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro, oferă 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă și susține aproape 48.000 de locuri de muncă în economia românească prin activitatea, investițiile și salariile oferite.

De asemenea, Kaufland este și unul dintre cei mai importanți contribuabili fiscali din România, acoperind taxe de peste 615 milioane lei (în anul calendaristic).

Pe locul secund se află Carrefour, care a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 11,8 miliarde lei. Față de 2018, aceasta s-a majorat cu 11,5%.

În 2019, francezii au investit foarte mult în tehnologie. Carrefour a extins serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

În acest an, compania a dat lovitura, înregistrând o creștere de 9,7% a cifrei de afaceri. În primul trimestru din 2020, a ajuns la 561 de milioane de euro.

Pe locul trei se află Lidl, cu o creștere de peste 25%. Discounterul are o cifră de afaceri de peste 9,7 miliarde de lei.

În România, Lidl deține peste 270 de magazine în toate județele țării, 5 centre logistice și 8.000 de angajați. La nivel mondial, lanțul de magazine este prezent în 32 țări și operează aproximativ 10.800 magazine.

Retailerul a investit și în locații cu acoperiș verde. Momentan, are 11 astfel de magazine în portofoliu. 

Conform sursei citate, dacă în 2018, locul patru era ocupat de Mega Image, în 2019, Profi s-a extins și a avut vânzari mai mari.

La capitolul unități, Profi conduce detașat, având peste 1.000 de magazine în România și peste 16.000 de membri în echipă. La fel ca Lidl, germanii au mizat pe extindere.

Lanțul de magazine a înregistrat o cifră de afaceri de peste 7,2 miliarde de lei în 2019.

Parte a grupului olandezo-belgian Ahold Delhaize, Mega Image se clasează pe ultimul loc în top 5. Românii au lăsat în locațiile retailerului peste 6,6 miliarde de lei în 2019. 

Mega Image are peste 9.000 de angajați și o rețea care cuprinde peste 780 de magazine în mai multe orașe din țară și continua expansiunea.  


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare