Economic

BRAȘOV. Şomajul tehnic în era COVID-19. De azi se depun cererile

 

Pentru a veni în sprijinul agenţilor economici din judeţul Braşov care pot beneficia de subvenţia acordată de stat pentru a susţine şomajul tehnic al angajaţilor, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov a pus la dispoziţia acestora o aplicaţie informatică. Acesta poate fi accesată pe site-ul Agenţiei aici – la sectiunea „Șomaj tehnic și sunt mai mulţi paşi ce trebuie urmaţi, pentru încărcarea în platforma PISA. Atenţie, aplicaţia generează formularele prevăzute de lege, anunţă reprezentanţii Agenţiei. Documentele pot fi încărcate de astăzi.
În judeţul Braşov se estimează că peste 1.000 de firme vor depune solicitări pentru banii de la stat din care să-şi plătească angajaţii trimişi în şomaj tehnic.

Paşii de încărcare a documentelor în platforma PISA

1. Intraţi pe site-ul http://ajofm-bv.ro/, la secţiunea „şomaj tehnic”.

2. Aveţi generate deja credenţialele, anume:

USER-UL este Codul Fiscal, (exemplu: cf=12345678)

PAROLA este formată din primele 4 cifre ale Codului Fiscal;  (exemplu: 1234)

3. Se apasă butonul Verificare.

4. Accesaţi secţiunea „şomaj tehnic”.

5. Se va deschide o fereastră în care veţi completa datele care lipsesc:  contul de bancă, banca la care este deschis etc.

6. Alegeţi categoria de şomaj tehnic în care vă încadraţi 1 sau 2 (total sau parţial)

7. Se apasă butonul Salvare (salvare informaţii introduse).

8. Înregistraţi fiecare persoană pentru care faceţi solicitarea cu datele pe care aplicaţia le cere: nume şi prenume, CNP, studii, urban/rural, salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat, numărul de zile, iar aplicaţia face automat calculul.

9. La final veţi genera lista cu persoanele pentru care faceţi solicitarea şi declaraţia administratorului/reprezentantului legal.

10. Se semnează electronic cu semnatură electronică extinsă de către administrator/reprezentantul legal cele două documente şi apoi se încarcă în format pdf înapoi în aplicaţie.

11. În cazul în care administratorul/reprezentantul legal nu deţine semnătura digitală extinsă, acesta poate să tipărească anexele, le semnează cu semnătura olografă (de mână), le scanează în format pdf şi le încarcă în aplicaţie.



Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare