Economic

BRAŞOV. Munca în call-center aduce venituri substanţiale! Condiţia…

 

Operatorii de call-center sunt, la ora actuală, printre cei mai căutați angajați de pe piața muncii din România, în condiţiile în care tot mai multe companii internaţionale își externalizează serviciile de relații cu clienții în ţara noastră.

De altfel, un loc de muncă în acest domeniu poate aduce venituri substanţiale, în special, celor care cunosc limbi străine rare. Site-urile de recrutare abundă de oferte de angajare pentru call-center sau pentru joburi de suport clienți.

Companiile telecom, de telemarketing, de vânzari prin telefon sau alte servicii se numără printre cele care caută persoane dornice să lucreze la call-center. Salariile variază destul de mult, în funcţie de domeniul de activitate în care activează firma. De exemplu, la secțiunea „Locuri de muncă” de pe OLX, angajatorii care fac recrutări pentru call-center și pentru servicii de suport oferă salarii între 2.000 de lei net și 8.000 de lei.

Cert este faptul că salariile pot creşte semnificativ în funcţie de limbile străine pe care le ştiu candidaţii pentru un job la call-center. În momentul de faţă, engleza şi franceza nu mai sunt considerate un plus în momentul recrutării, dar vorbitorii de limbi rare îşi pot negocia salarii mari chiar și în domeniul relațiilor cu clienții. Pe piața din România, cele mai căutate limbi străine pentru call-center sunt araba, rusa, spaniola, mandarina, daneza, suedeza, olandeza, dar și limbile țărilor din estul Europei, respectiv ungară, slovacă, cehă sau poloneză. Totodată, germana este o limbă la mare căutare pe piața muncii și care aduce salarii mari celor care o cunosc.

Un job în call-center aduce o serie de avantaje precum un program flexibil, de aceea este potrivit pentru studenți sau pentru cei care vor un loc de muncă part-time, dar şi de responsabilităţi, în condiţiile în care angajaţii trebuie să fie buni comunicatori, atât în limba maternă, cât și în limba străină solicitată; să asculte şi să înţeleagă nevoile clienților, dar şi practicile și politicile companiei pentru care lucrează.

Mai mult, capacitatea de a lucra în echipă, dar și de a colabora cu persoane de alte vârste și naționalități, precum și lucrul eficient sub presiune și păstrarea unui ton prietenos în condiții de stres sunt, de asemenea, atuuri pentru cei care vor să se angajeze în call-center.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button