Coronavirus

Primăria BRAȘOV, anunț după intrarea în vigoare a noilor restricții

 

Având în vedere intrarea în vigoare a noilor restricții din perioada stării de alertă, aprobate prin Hotărârea de Guvern 1.130/22.10.2021, începând de astăzi, 25 octombrie, accesul publicului în incinta Primăriei Brașov și a direcțiilor și serviciilor subordonate Consiliului Local este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării, verificate prin intermediul certificatului digital al UE privind COVID-19, care va fi scanat de personalul propriu.

În cazul testării RT-PCR, rezultatul negativ trebuie să nu fie mai vechi de 72 de ore, iar în cazul unui test antigen rapid, rezultatul nu trebuie să fie mai vechi de 48 de ore.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Brașov, Sorin Toarcea, multe dintre serviciile Primăriei Brașov pot fi accesate online, pe site-ul www.brasovcity.ro (secțiunile Acces rapid sau Servicii cetățeni).

Excepție fac serviciile unde este necesară depunerea și ridicarea autorizațiilor și acordurilor în format fizic: depunerea și ridicarea documentațiilor pentru autorizațiile de construire și de branșament; certificatele de atestare a edificării construcției; dispozițiile de șantier; documentațiile de urbanism (PUD și PUZ); documentațiile pentru taxi; documentațiile pentru vehicule care nu sunt supuse înmatriculării sau înregistrării; avizele de la Comisia de Circulație; permisele de liberă trecere zilnice; dosarele de concurs; ridicarea autorizațiilor de funcționare pentru care se plătește taxă (restaurant, bar etc.); abonamentele pentru ocuparea domeniului public; procesele-verbale de vecinătate; Ordinul prefectului pentru atribuirea terenului aferent construcției; înscrierile în Registrul Agricol.

„În situația în care persoanele care trebuie depună aceste documentații și să ridice autorizațiile sau avizele eliberate de Primăria Brașov sunt în categoria persoanelor nevaccinate, pot împuternici o altă persoană care să facă diligențele necesare. Pentru celelalte servicii, brașovenii sunt invitați să acceseze portalul Primăriei Brașov”, a precizat Sorin Toarcea.

Accesul la serviciile de stare civilă și evidență a persoanei sunt asigurate și persoanelor nevaccinate.

Începând de mâine, 26 octombrie, programările pentru eliberarea actelor de identitate se vor face doar online, astfel că vor apărea noi locuri libere pentru ghișeele pentru care până acum se făceau programările direct la sediul SPCLEP
(https://extranet.brasovcity.ro/EvidentaPersoanelor/Programare.aspx ).

Vă reamintim că Serviciul de evidență a persoanelor asigură programări on-line și pentru următoarele activități:

– eliberarea certificatelor de naștere: https://extranet.brasovcity.ro/certificateevpers/
– rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile: https://extranet.brasovcity.ro/starecivila/
– rezervarea online se realizează pentru cetățenii care solicită transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă ale persoanelor care au redobândit cetățenia română și care nu au avut niciodată domiciliul în România (ex. cetățeni ai Ucrainei, ai Republicii Moldova): https://extranet.brasovcity.ro/transcrieri/Programare.aspx

De asemenea, în contextul în care Direcția de Asistență Socială desfășoară în prezent campania „Dar din suflet pentru seniori” și cea de primire a cererilor pentru acordarea ajutoarelor la încălzire, accesul cetățenilor nevaccinați este asigurat prin intermediul unor ghișee dispuse direct în exteriorul clădirii. Se poate face programare online la adresa https://dasbrasov.programero.ro/ .

VEZI ȘI:

Raed Arafat, declarații de ultimă oră (VIDEO)


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare