Coronavirus

CORONAVIRUS. BRAŞOV. Mesajul BRD pentru clienţi. „Acces gratuit la..”

 

BRD a trimis în această dimineaţă clienţilor un mesaj în contextul situaţiei din România.

„DRAGUL NOSTRU CLIENT,

La fel ca tine, suntem preocupați de sănătatea și siguranța fiecăruia dintre noi, iar în contextul actual ne-am gândit la acțiuni punctuale și responsabile, ce vin în sprijinul tuturor. Una din prioritățile noastre este că tu să poți beneficia de condiții optime pentru a putea folosi cu ușurință serviciile noastre.

De aceea, pentru un confort suplimentar, în perioada 16 martie – 16 iunie 2020, îți oferim acces gratuit la serviciile noastre digitale, MyBRD Net și MyBRD Mobile, fără cost lunar de administrare și comision 0 la realizarea transferurilor naționale și internaționale*, în RON și EUR.

*către beneficiari din țările care aparțîn zonei unice de plăti în EUR (SEPA). Poți consulta aici lista țărilor SEPA.

Pentru a evita deplasările și a limita riscurile, îți recomandăm să utilizezi serviciile noastre digitale de internet și mobile banking pentru realizarea operațiunilor tale curente: plăti facturi, transferuri (inclusiv pentru plata ratelor la credite), consultare sold, accesarea extrasului de cont, instant top up etc.

Mulțumim,
Echipa BRD”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button