Dispută între Marian Godină și Auchan
Dispută între Marian Godină și Auchan. Retailerul francez Auchan a reacționat după ce polițistul Marian Godină, a comentat printr-o postare publicată sâmbătă, 4 martie, pe Facebook decizia lanțului de hipermarketuri de a renunța la casieri și de a-i înlocui cu case de tip self service.
„M-am apucat să le scanez singur, stângaci, pentru că eu nu sunt casier, dar Auchan a ținut să mă transforme în unul. Nu știu ce s-a întâmplat cu acele doamne care lucrau la case, nu știu dacă au fost disponibilizate, dar sigur prin metoda asta magazinul face economie.
Economie care, cel mai probabil, se traduce în profit, cel puțin eu așa o văd. Adică dăm afară casierii și îi punem pe clienți să fie casieri pentru noi, gratis. Măcar de erau produsele mai ieftine, dar sunt la fel ca înainte. Așadar, eu nu vreau să fiu casier gratuit pentru nimeni, nici pentru Auchan, nici pentru mine”, se arată în postarea publicată pe Facebook de Marian Godină.
De asemenea, polițistul a precizat că vor exista persoane care vor susține că acesta e progres, însă el este de părere că nu este așa. „Doar s-a schimbat omul care scanează produsele, adică din casierița care avea un salariu să facă asta, a devenit casier clientul, fără să fie recompensat nici măcar cu o reducere”.
În aceeași ordine de idei, Marian Godină a afirmat că așteaptă „să apară restaurantele în care mergi în spate să-ți faci o omletă, iar la final te duci cu farfuria să o speli”.
Reacția Auchan
Dispută între Marian Godină și Auchan. În urma postării, polițistul Marian Godină a primit un răspuns din partea Auchan.
„Toți colegii noștri casieri sunt în continuare angajați și prezenți în magazin, disponibili să ofere suport în scanarea produselor. Odată cu implementarea noului sistem de case, meseria de casier evoluează de la activități de rutină tehnică către activități de relaționare, acompaniere și consiliere clienți.
Astfel, colegii noștri din zona caselor rămân la dispoziția oricărui client care are nevoie de ajutorul lor și nicio persoană nu a fost disponibilizată”, a transmis Auchan.
Compania a anunțat că măsura nu a fost luată pentru a reduce din numărul angajaților, care lucrează în continuare în cadrul lanțului de magazine, ci este mai degrabă o adaptare la noile cerințe, având în vedere că tot mai multe supermarketuri din lume au luat o decizie asemănătoare.
În plus, Auchan susține că „evitarea formării de cozi și reducerea timpului petrecut la casă sunt beneficiile principale pe care le oferim clienților noștri”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
AUCHAN TREBUIE BOICOTAT. Dar problema este că nu va fi deoarece există mulți waxeri în societate.
Si mai ziceau politatii ca vor sa isi depuna CV la LIDL. Pai se pare ca pana si sa fii casier necesita o anumita pregatire, nu e o meserie pentru oricine. Adica nu e ca si cum ai completa niste… Citeşte mai mult »