Mutare majoră pe piața media
Mutare majoră pe piața media. Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA pentru preluarea licenţei audiovizuale pentru serviciul de programe Bucureşti TV, post de televiziune generalist cu difuzare HD, inclus în lista must carry a operatorilor de cablu din România, care va fi rebranduit în noul Kanal D 2.
În aceeaşi sedință, Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA şi pentru preluarea de noi licenţe audiovizuale pentru Radio Impuls. Astfel, Radio Impuls îsi extinde reţeaua şi va fi auzit în curând şi la Ploiești, Câmpina, Sinaia, repere esenţiale în acoperirea regională a centrului României, precum şi la Alba Iulia şi Câmpeni.
„Kanal D 2 şi noile licenţe Radio Impuls reprezintă un pas strategic pentru Dogan Media International în misiunea noastră de a adăuga valoare pieţei media din România. Am demonstrat de-a lungul timpului că suntem inovatori, am creat adevărate trenduri în materie de formate TV şi nu numai, şi ne dorim să facem multe lucruri extraordinare în continuare. Vom aduce un suflu nou pe piaţa media din România şi, în acelaşi timp, vom oferi publicului produse de calitate, prin intermediul celor trei divizii ale Dogan Media International – TV, Radio şi Digital“, a spus Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D şi Radio Impuls.
Mutare majoră pe piața media. La 15 ani de la lansare, Kanal D se află în top 3 posturi generaliste din România. Grupul Dogan Media International este reprezentat de trei divizii puternice, complementare: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls, cu 14 licenţe) şi Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, Kfetele.ro, radioimpuls.ro, canalul de YouTube TheXclusive si WOWnews).
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.