Economic

Strategia de marketing trebuie să includă servicii de producție video

  • video1.png
 

Evoluția unui business este strâns legată de felul în care imaginea sa este percepută de public. Acest lucru se realizează printr-o serie de strategii, online și offline, care să crească vizibilitatea. Cea mai rapidă și mai eficientă metodă de promovare este printr-o prezență online puternică. 

Este o lume senzorială

Mutarea vieții personale în online a atras după sine și afacerile, care caută constant modalități de a ajunge la clienți. Și cu toate că online-ul este un mediu rece și impersonal, din care lipsesc elementele atât de necesare interacțiunilor umane autentice, sau poate datorită acestui lucru, oamenii sunt selectivi în privința informației. Aceasta este filtrată în funcție de preferințele personale, dar și în funcție de accesibilitate.

Conținutul scris a devenit secundar și greu de urmărit. Oamenii au nevoie ca lucrurile să fie ușor de înțeles, să-i antreneze, să fie dinamice. Conținutul video este canalul prin care se transmit mesajele cel mai ușor și cel mai eficient. De aceea, în elaborarea strategiei de marketing, este important să acorzi un loc de cinste serviciilor de producție video.

Prin intermediul unui videoclip, vei reuși să ajungi la clienții tăi la un nivel mult mai personal. Videoclipurile generează implicare emoțională, fac apel la sentimente și accesează acea parte responsabilă cu empatia și relaționarea.

Importanța videoclipurilor 

Videoclipurile partajate pe canalele online de comunicare au schimbat felul în care oamenii se raportează la produse, servicii și la comerț în general. Reclamele s-au transformat și au îmbrăcat o formă mult mai ”blândă”, mai umană. O firmă care oferă servicii de productie video va reuși să surprindă esența afacerii tale și să o transpună într-un conținut specific, atât business-ului tău, cât și canalului pe care urmează a fi partajat.

Statisticile afirmă că oamenii sunt mai dispuși să vizioneze un videoclip decât să citească un text. Conținutul video îi apropie pe clienți de serviciile și produsele tale. Ei nu vor recepționa doar mesajul, ci îl vor asocia cu o imagine, cu un ton al vocii. Serviciile de producție video au marele avantaj de a proiecta emoție și de a evoca sentimente. Relația se tranformă dintr-una sterilă și rece, într-una dinamică și personalizată. Consumatorul trebuie să simtă că videoclipul i se adresează lui, că cel care oferă respectivele servicii îl înțelege și îi va livra ceea ce are nevoie, nu dintr-o dorință de a face bani, ci din dorința de a oferi produse și servicii de calitate.

Secretul unui videoclip cu conținut viral

Deși realizarea unui videoclip este la îndemâna oricui, serviciile de producție video cu adevărat bune sunt privilegiul unui număr mic de profesioniști. Experiența, aparatura și creativitatea reprezintă doar o parte a elementelor necesare pentru servicii la standarde înalte. Specialiștii trebuie să înțeleagă atât profilul clienților, cât și specificul activității. 

În spatele unor servicii de producție video stau eforturile unei echipe întregi, înzestrată cu „know-how” și cu un deosebit talent în ceea ce privește post-producția. Căci rezultatul final depinde într-o proporție foarte mare de îndemânarea cu care se editează filmările. Desigur că și scenariul, dar și echipamentele joacă un rol important. Însă, este esențial ca firma ce se va ocupa de acest lucru să fie dedicată și implicată, să trateze proiectul cu maximă importanță.

Articol realizat de www.iagency.ro


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button