BRAȘOV. Viceprimarul PNL Sebastian Rusu, RĂSPUNSURI pentru acuzațiile aduse de USR…
În urma „atacului” șefului Departamentului de Comunicare din cadrul USR Brașov, Radu Hossu, la adresa sa (BRAȘOV. ATAC DUR la adresa viceprimarului Sebastian Rusu! O nouă contră USR – PNL! De ce E MIZERIE în oraș?!…), viceprimarul Sebastian Rusu, revenit din concediu, a replicat, astăzi, diplomat, în cadrul unei conferințe de presă organizate de PNL Brașov.
Sebastian Rusu este cel care coordonează activitatea Direcției Tehnice, una cu extrem de mare greutate (curățenie, asflatare, deszăpezire, etc.), așa cum a subliniat: „Director tehnic am avut, de fapt, doar o lună și jumătate. La presiunile conducerii Primăriei (care au fost acestea? – n.r.), nu a putut să rămână; s-a simțit între ciocan și nicovală. Practic, nu avem nici un filtru. A trebuit să ne organizăm pentru a putea face față, dar sper că putem avea pe cineva în această funcție importantă… Șefului Serviciu Străzi nu i-a mai fost prelungită funcția, prin dispoziție de primar, fără vreun motiv anume. În plus, deși Direcția Tehnică este în subordinea mea, un alt consilier de la Străzi, domnul Drăgoi, a fost demis fără știrea mea, de la niște păreri în ceea ce privește lucrările derulate pe strada Mureșenilor. Avem 3 persoane care urmează să se pensioneze și sunt posturi scoase la concurs, dar deja avem 2 oameni in minus”.
Sebastian Rusu a mai declarat: „Sunt diverși consilieri de la Cabinetul Primarului (ar fi trebuit nominalizați – n.r.), care se duc și le dau dispoziții angajaților din Primărie, dar de multe ori ne călcăm reciproc pe picioare, angajații primesc ordine din trei locuri și pur și simplu nu știu ce să facă mai întâi, astfel că lucrurile sunt făcute de multe ori cu întârziere. Lucrurile trebuie să funcționeze fluent, să măsurăm performanța fiecăruia, să nu ne grăbim să facem afirmații, să aruncăm apelative la adresa funcționarilor public. Să înțelegem că ești consilier personal, vii din domeniul privat, dar aici vorbim de administrație publică și ne ghidăm și după anumite norme legislative. Desigur trebuie să existe performanță, dar cu toții trebuie să ne adaptăm. Managementul Primăriei este unul nou, funcționarii, unii vechi, alții noi, trebuie să începem să ne cunoaștem și să colaborăm… Trebuie să ne motivăm, să nu ne mai încurcăm unii cu alții, să vedem fiecare consilier ce atribuții are, să respectăm o ierarhie, că nici un funcționar nu mai înțelege ce trebuie să facă, dacă primește ordine din mai multe direcții”.
Întreaga conferință de presă, AICI: https://www.facebook.com/pnlbrasov/videos/3900326536763127
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.