Expres

BRAȘOV. „Înzestrare” pentru operaționalizarea Aeroportului

 

Trei echipamente destinate Aeroportului Internaţional Braşov, achiziţionate de CJ Braşov, vor fi livrate în perioada următoare. Contractele pentru furnizarea unor echipamente destinate Aeroportului Internaţional Braşov sunt în procedură de semnare la Consiliul Judeţean Braşov, în urma finalizării acestei achiziţii care a fost structurată pe trei loturi.

Lotul 1, format dintr-un echipament de măsurare a coeficientului de frânare friction-tester, un sistem de umectare şi un laptop echipat cu dispozitiv de stocare portabil extern și imprimantă, a fost adjudecat de SC Mountain Industrial Resources SRL. Contractul va include şcolarizarea personalului pentru operarea și întreținerea utilajelor, dar şi întreținerea și service-ul lor în perioada de garanție. Valoarea contractului este de 441.490 lei (TVA inclusă), iar produsele vor fi livrate până în 15 decembrie 2020.

Contractul pentru Lotul 2, care include furnizarea unui vehicul de tractare friction-tester, întreţinerea şi service-ul acestuia în perioada de garanţie, este încheiat cu firma SC Autonovex SA şi are valoarea totală de 141.884,89 lei. Termenul prevăzut pentru livrarea vehiculului este de 45 de zile de la semnarea contractului.

În cadrul Lotului 3 sunt achiziţionate echipamentele pentru comunicație sol-sol. Contractul a fost adjudecat de firma SC Ageximco SRL, la valoarea de 1.472.594,73 lei (cu TVA). În costul total sunt incluse întreținerea și service-ul echipamentelor pe perioada garanției. Livrarea lor se va face în decurs de patru luni de la semnarea contractului.

„Echipamentul de măsurare a coeficientului de frânare friction-tester este foarte important în asigurarea informaţiilor esenţiale pentru planificarea zborurilor şi realizarea procedurilor de decolare-aterizare în condiţii de siguranţă. Vehiculul din Lotul 2 va tracta atât echipamentul de frânare, cât şi sistemul de umectare – adică un rezervor de apă necesar pentru realizarea testelor la pistă şi la platforma de îmbarcare-debarcare. Aceste echipamente vor fi utilizate de personalul cu atribuţii operaţionale de verificare a pistei şi a platformei. În ceea ce priveşte comunicaţiile sol-sol între agenţii de handling, serviciul de pompieri, turnul de control şi operatorii aerieni, achiziţionăm sistemul propriu-zis de transmitere a comunicaţiilor, precum şi staţiile de emisie-recepţie, pe care ulterior trebuie să le configurăm într-o arhitectură care să corespundă nevoilor operaţionale”, a explicat Alexandru Anghel, directorul Direcţiei Implementare Aeroport din cadrul CJ Braşov.

Adrian-Ioan Veştea, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, a conchis: „Achiziţionăm echipamente esenţiale pentru operaţionalizarea Aeroportului Internaţional Braşov. Prin semnarea acestor contracte, completăm dotările necesare pentru desfăşurarea în condiţii de maximă siguranţă a operaţiunilor aeroportuare. Asigurăm din bugetul propriu finanţarea tuturor componentelor pe care le mai avem de realizat, astfel încât anul viitor să terminăm lucrările de infrastructură şi să putem începe operarea zborurilor de la Aeroportul din Ghimbav”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button