TENDINŢĂ. Ce produse alimentare aleg românii în 2019?
Un studiu realizat de o companie specializată în cercetare de piaţă şi consultanţă arată că 69% dintre români aleg produse alimentare cât mai naturale, iar 68% optează pentru produse alimentare de provenienţă românească.
„Interesul românilor faţă de alimentaţia sănătoasă nu este neapărat o noutate, dar a devenit o tendinţă mai vizibilă sub influenţa unor factori precum: campaniile educaţionale lansate de autorităţi în mass media (legate de consumul de sare, apă, grăsimi, alcool), iniţiativele unor retaileri populari de încurajare a consumului de produse locale, proaspete sau naturale, promovarea intensivă a gamelor bio sau cu ingrediente sănătoase”, a declarat Mirela Bâlcan, Senior Partner Mind the Gap.
De altfel, emisiunile TV, blogurile şi site-urile pe teme de sănătate, nutriţie, mişcare etc. sunt accesate de 35% dintre români. Totodată, 34% dintre ei iau suplimente alimentare sau fac diverse tratamente naturiste pentru a preveni instalarea unor afecţiuni. În acelaşi timp, tot mai mulţi români conştientizeză importanţa mişcării şi a sportului, 32% dintre ei declarând că fac sport minimum o dată pe săptămână.
Studiul a fost realizat în martie 2019, la nivel naţional, pe un eşantion de 1.000 de persoane cu vârste cuprinse între 16 şi 70 ani, prin metoda CATI.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.