Expres

BRAŞOV. A MERITAT?! Unul din patru bilete la „Cerbul de Aur”, oferit ca invitaţie

  • cerbuldeaur_4.jpg
 

Pentru unii un eveniment frumos, care merită repetat, fiind considerat „emblemă” a Braşovului, pentru alţii o pierdere de timp, spaţiu şi bani, Festivalul „Cerbul de Aur” a stârnit numeroase reacţii, pe internet şi nu numai.

Unul dintre braşovenii interesaţi să afle mai multe din culisele spectacolului-concurs a trimis solicitări Primăriei Braşov, Consiliului Judeţean Braşov şi nu în ultimul rând Societăţii Române de Televiziune.

Corneliu Ţeposu a publicat, apoi, pe grupul de Facebook „Braşovul Civic” răspunsurile primite, din care reiese că la fiecare trei bilete cumpărate, al patrulea a fost oferit ca invitaţie unui politician, unui bugetar în administrația publică locală, unui angajat SRTV, unui sponsor etc..

„În prima seară au vândut 1.497 bilete, în a doua 2.194 bilete, în a treia 2.198 bilete, iar în a patra 2.222 bilete, plus 712 abonamente. Ceea ce ar însemna c-au vândut 10.959 locuri pentru cele patru seri de festival. Invitațiile pentru autorități, sponsori etc. au fost în număr de 3395 (n.r. dintre care 150 pentru Primăria Braşov şi 150 pentru Consiliul Judeţean Braşov). În medie, 849 de invitații pe seară. Adică la trei locuri plătite de simpli cetățeni, un loc gratuit – cel mai probabil în față – pentru un politician, bugetar în administrația publică locală, la SRTV, pentru rudele lor și pentru sponsori. Dacă adunăm locurile plătite cu numărul de invitații rezultă 14.354 locuri ocupate în patru seri de festival. Considerând că au fost disponibile 4.500 de locuri pe arena montată în Piața Sfatului, conform declarațiilor directorului SRTV, Doina Gradea, ne dăm seama că gradul mediu de ocupare a locurilor a fost puțin sub 80%”, a analizat braşoveanul.

„Bugetul Cerbului de Aur – ediția 2019, conform datelor din presă, s-a constituit din 5.890.538 de lei de la SRTV, 1.300.000 de lei de la Primăria Brașov și, respectiv, 550.000 lei de la Consiliul Județean Brașov. Adică 1.63 milioane de euro. Din sponsorizări au mai obținut 156.442 euro, buget total mai mare de 1,8 milioane de euro. Veniturile din vânzarea biletelor au fost de aproximativ 200 – 250 de mii de euro. Serile de concurs s-au bucurat de cea mai scăzută prezență, iar seara de cântece folclorice a avut parte de cea mai mare audiență (…). Nu comentez, de data aceasta, dacă merită să mai ținem Cerbul sau nu. Trageți voi concluziile”, a mai scris braşoveanul.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button