Economic

Studiu. Angajaţii au cumpărat beneficii de peste 110 milioane de lei în prima jumătate a anului

 

Angajaţii români au cumpărat beneficii de peste 110 milioane de lei în prima jumătate a anului 2019, potrivit unui studiu realizat de platforma BenefitOnline.ro.

Principalele categorii care au atras bugetele angajaţilor au fost tichetele de masă, cadourile, vacanţele în România (voucherele de vacanţă), transportul (către şi de la serviciu) şi serviciile de sport & wellness. În aceeaşi perioadă din 2018, topul a inclus tichete de masă, cadouri, transport, vacanţe în România şi pensii private. Dintre beneficiile accesate de angajaţi cu bani personali, abonamentele de sport, vacanţele şi categoria hobby/ evenimente/spectacole au atras cele mai mari bugete.

În total, angajaţii au cheltuit, în primul semestru, 111 milioane de lei, aproape cât bugetele cheltuite pe tot parcursul întregului an 2018, respectiv 114 milioane de lei.

„Creşterile înregistrate în anumite categorii sunt, pe de-o parte, consecinţa bugetelor mai mari acordate de angajatori, dar, mai ales, sunt determinate de semnarea unor companii client cu mulţi angajaţi tineri (sub 30 de ani), care, statistic, îşi aleg beneficii precum turism, sport & wellness, sănătate, tichete culturale şi, mai nou, fac donaţii”, a explicat Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.

Sumele alocate lunar de angajatori pentru beneficiile angajaţilor variază între 200 de lei şi 750 de lei per angajat, media lunară în 2018 fiind de aproximativ 355 de lei.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button