Adevăratul program de guvernare al PSDragnea
„Considerăm că România trebuie să investească masiv în infrastructură și fabrici noi”. Asta scrie în cea mai recentă variantă a mărețului Program de guvernare, program pe care PSDragnea l-a modificat puțintel (sau ceva mai mult…) de câte ori și-a dărâmat un guvern pe care, până îl evacua din Palatul Victoriei, îl lăuda ca fiind „cel mai bun” de la Retragerea Aureliană încoace.
Păi, să vedem cum se aplică această prevedere din Programul de guvernare. În primul rând, ați văzut vreo fabrică nouă de când ne conduce Partidul Dragnea? Eu nu. Sunt, în schimb, fabrici care s-au închis ori sunt pe punctul s-o facă. Fabrica Delphi Packard, Fabrica Hydramold (echipamente hidraulice), Fabrica TRW (componente auto), Fabrica Aversa Manufacturing, Fabrica de Zahăr Oradea, Șantierul Naval Mangalia sunt doar cele mai recente exemple.
Cât despre investiții în infrastructură, iată cum tratează guvernarea PSD chestiunea: deunăzi, ministrul de Finanțe, Eugen Teodorovici, a confirmat declarația unui parlamentar de opoziție, care dezvăluia că „ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a anunțat (într-o întâlnire cu membrii Comisiei pentru Transporturi și Infrastructură a Camerei Deputaților – n.m.) oprirea acordului cu Banca Mondială pentru proiectul autostrăzii Comarnic-Brașov. În loc de Banca Mondială, se va ocupa dl. Narcis Neaga de un parteneriat public-privat pentru acest proiect. Adică același om care s-a ocupat de încercările eșuate anterior în 2004, 2009, 2015. Rețeta eșecului aplicată a patra oară”. De notat că acest acord fusese trâmbițat chiar de PSD, pe vremea când dl. Dragnea îl doborâse din fruntea Guvernului doar pe unul dintre cei numiți tot de el acolo, respectiv Sorin Grindeanu. Atunci, urmașul acestuia, Mihai Tudose prezenta treaba cu Banca Mondială drept cea mai bună variantă pentru construirea acestui tronson de autostradă („prioritate națională”) și afirma că astfel „vor veni specialiștii” și „s-ar opri orice suspiciune”. Cum s-ar zice, acum, că s-a renunțat, e liber la suspiciuni, nu?
Și încă: tot ministrul Transporturilor a mers și mai departe, declarând că nici nu e bine ca România să aibă autostrăzi!!! Fiindcă, dacă am avea, ar pleca multinaționalele din țară!! „Este o rețea minunată de autostrăzi în Occident. De ce au venit multinaționalele aici la noi? Au venit că sunt salarii mici. Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari. Și (multinaționalele – n.m.) vor pleca”. Iată cum PSD reușește încă un record: acela de a pune un ministru al Transporturilor care să NU facă autostrăzi, adică să nu asigure condiții mai bune de transport! Pe urmă, este realmente halucinantă logica sa fracturată: în Occident sunt salarii mari pentru că există autostrăzi, pe când în România sunt salarii mici din cauză că nu există autostrăzi și e bine să rămână așa, că altfel pleacă multinaționalele! Care, între noi fie vorba, au fost acuzate nu o dată de Dragnea & Compania că susțin „statul paralel” și #rezist, deci PSD ar trebui să fie bucuros că scapă de ele… Oare cum o funcționa creierașul acestui politruc cocoțat în Guvern? Sau te pomenești că subconștientul ministrului a ieșit, pentru câteva momente, la iveală și-a dat de gol adevăratul program de guvernare al PSDragnea: acela de a ține românii în sărăcie și de a bloca dezvoltarea infrastructurii, pentru că așa îi este cel mai ușor să controleze și să manipuleze?
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.