BRAŞOV. Consiliul Judeţean va face angajări, dar şi concedieri
Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Braşov Adrian Gabor a declarat astăzi că a discutat cu preşedintele CJ Braşov, Adrian Veştea, schimbarea organigramei instituţiei, astfel încât aceasta să fie eficientă. „Vom face, cu domnul preşedinte, în următoarele două luni o analiză a fiecărui post în parte, pe servicii şi direcţii, şi apoi se va face o reorganizare, se vor crea posturi, dar unele posturi vor fi desfiinţate. Vrem să angajăm specialişti şi să punem CJ să funcţioneze. Să aducem oameni care să facă proiecte prin care să atragem fonduri europene şi care să identifice şi să analizeze necesităţile tuturor localităţilor din judeţ pentru o dezvoltare durabilă, să asigurăm asistenţă pentru primării să scrie proiecte pentru a accesa bani europeni, iar noi să le cofinanţăm”.
El a dat exemplul Serviciului Drumuri Judeţene, unde schema de personal este subdimensionată. „La Direcţia de Drumuri din cadrul Consiliului Judeţean, cu patru oameni trebuie să organizăm şi licitaţii, şi documente şi inspecţii în teren, şi recepţii. Din punctul meu de vedere, acest serviciu ar trebui să fie transformat în direcţie, un manager bine pregătit, ceea ce ne-ar permite să acordăm salarii mai mari, motivante. De asemenea, organigrama ar trebui completată cu patru sau cinci persoane, iar eu cred că am putea selecta debutanţi pe care să îi pregătim”, a explicat reprezentantul administraţiei judeţene.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.