O nouă televiziune se lansează în România

O nouă televiziune se lansează în România
O nouă televiziune va intra în peisajul media din România după ce a primit licenţă de la Consiliul Naţional al Audiovizualului, scrie paginademedia.ro. Patronul televiziunii Atomic TV a primit de la CNA o nouă licenţă de televiziune pentru un canal tematic sub denumirea iDracula. Va fi un post de televiziune cu tematică „traveling, muzică, motorsport”.
„În niciun caz de vampiri. E o marcă care atrage turişti foarte mulţi”, a subliniat proprietarul postului. Televiziunea va fi operată de societatea Atomic Media Advertising, care mai deţine şi Atomic TV, televiziune deţinută de Şerbu Maria – Sophia, fiica afaceristului Nicolae Şerbu. Potrivit proiectului depus la CNA, iDracula va avea 60% din programe, producţie proprie, iar 40% producţii ale altor producători.
Conform proiectului financiar, societatea a bugetat din fonduri proprii suma de 250.000 de euro pentru achiziţionarea echipamentelor, a programelor şi pentru funcţionare.
Nicolae Şerbu, care a venit în faţa CNA pentru a susţine proiectul le-a spus membrilor că în trecut a fost organizator al curselor pe circuitul stradal din jurul Palatului Parlamentului, dar şi că deţine un restaurant sub numele iDracula în Bucureşti.
„Este un brand putrenic, un brand de ţară pe care îl folosesc alte ţări şi îl folosesc bine şi încep şi eu cum făcea cineva o expunere: am implementat acest proiect în zona ospitalieră. Am făcut o zonă de entertainment, un restaurant de 360 de locuri. Până în pandemie lucram numai cu grupuri de turişti. Erau consacrate Hanul lui Manuc şi Carul cu Bere, istorie, dar au preferat Dracula. De ce? Am făcut totul din butaforie şi am pus pe tavan toţi domnitorii care s-au succedat la domnie, începând cu Mircea cel Bătrân şi terminând cu Mihai Viteazul. Ideea este că turiştii respectivi erau foarte impresionaţi, nu aveam vampiri, ci cavaleri în armură, spade, butaforia era făcută în stil medieval şi nu aveau nicio legătură cu aceşti vampiri”, a spus Şerbu la CNA.
O nouă televiziune se lansează în România
Despre conţinutul programelor, Şerbu spune că va fi un amestec de travel, muzică şi motorsport:
„Muzică de travel, acele coveruri cu care am crescut şi care sunt prezentate, filmate la diferite obiective turistice. Acestea înregistrează sute de milioane de vizualizări în YouTube. Avem acele echipe de români, Hai Hui (canal de turism), fac nişte lucruri fabuloase, am discutat cu ei şi vom face proiecte împreună. Şi retransmisia şi transmisia evenimentelor motorsport.”
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

