Expres

Schimbări în toate magazinele Lidl

Sunt anunțate schimbări în toate magazinele Lidl.

Până în anul 2030, 15% dintre produsele pe bază de proteine vândute de magazinele Lidl din România vor fi vegetale. Retailerul va comercializa mai multe leguminoase, nuci, semințe și alternative vegane pentru carne, ouă și pește decât în 2023, pentru a se alinia la Dieta Alimentară Pentru Sănătate Planetară, potrivit economica.net.

Până în 2050, Lidl va pune pe rafturile magazinelor sale din cele 31 de țări unde este prezent o pondere cu 20% mai mare a produselor pe bază din plante față de 2023, potrivit unui comunicat al companiei. 
Începând cu 2025, Lidl România va raporta anual distribuția proteinelor pentru a asigura transparența.

De asemenea, până în 2030, Lidl România vrea să crească proporția de cereale integrale în produsele sale la 20% față de anul de referință 2023. Lidl va oferi, de asemenea, cel puțin o opțiune pe bază de cereale integrale pentru toate categoriile relevante de produse, până în 2030.

„Pentru a face față provocărilor globale, precum schimbările climatice, pierderea biodiversității și afecțiunile medicale influențate de regimul alimentar, este nevoie să transformăm sistemul alimentar global.  Recunoscând aceste probleme urgente și responsabilitatea pe care o are, Lidl contribuie la transformarea sistemului alimentar global prin stabilirea unor obiective ambițioase în întregul său lanț valoric. Astfel, clienții își mențin libertatea de alegere și pot lua mai ușor decizii de cumpărare mai sustenabile”, anunță compania.

„Pentru a hrăni o populație mondială în creștere într-un mod sănătos și respectând limitele planetei, o transformare a sistemului alimentar global este esențială. Lidl și-a luat deja angajamentul să contribuie la acest obiectiv, în urmă cu mulți ani – pe baza logicii științifice a Dietei Alimentare Pentru Sănătate Planetară. Alături de WWF, în calitate de partener cu expertiză în acest domeniu, ne dorim să avem un impact și mai mare în viitor și să le oferim clienților noștri o selecție în continuă creștere de alternative sănătoase, mai sustenabile, la cel mai bun raport calitate preț, așa cum obișnuim deja”, mai explică reprezentanții Lidl România.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button