Expres

Sesizarea întemeiată a unui cititor MyTex la adresa RATBV

Sesizarea întemeiată a unui cititor MyTex la adresa RATBV.

În urma articolului în care Marian Geman, managerul RATBV, a prezentat realizările, dar și planurile de perspectivă ale companiei pe care o conduce (Detalii, AICI), un brașovean ne-a transmis pe adresa redacției un punct de vedere pertinent, care ar trebui luat în calcul.

Sesizarea întemeiată a unui cititor MyTex la adresa RATBV

„Cred că trebuie să schimbați și graficul orar. Faceți unul mai practic, unul folositor călătorului. Spre exemplu, sunt în Livada Poștei, vreau să merg la Coresi, aștept 20-25 de minute în stație. Când vin, vin toate autobuzele/troleibuzele odată: 2, 2B, 36. Toate au același traseu până în cartierul Tractorul. Acest exemplu este valabil pentru toate zonele din Brașov”, a precizat respectivul.

Altfel, RATBV a fost desemnat al doilea cel mai eficient operator de transport de persoane din țară, distincție acordată în cadrul Gala Premiilor revistei Tranzit, ediția 2024.

Articole asemănătoare

Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button