Expres

Site-ul și aplicația Engie, folosite cu dificultate de clienți. Mesajul de astăzi al companiei

Site-ul și aplicația Engie, folosite cu greu de clienți…


După ce o clientă s-a plâns astăzi pe Facebook-ul Engie că întâmpină probleme la transmiterea indexului, reprezentanții companiei au transmis că se confruntă cu dificultăți tehnice.


Bună ziua, (…)! Ne ne cerem scuze pentru diconfortul creat. Momentan, site-ul engie.ro și aplicația MyENGIE funcționează cu intermitențe, ca urmare a unor dificultăți tehnice. Vă asigurăm că lucrăm pentru a remedia această situație în cel mai scurt timp. Mulţumim pentru înţelegere!
Echipa ENGIE”, este mesajul transmis clientei.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

Un comentariu

  1. Scopul principal este încărcarea indexului. Pentru că nu am putut transmite indexul din ,,motive tehnice”, mi-au încarcat consumul pe o lună de zile estimativ, la 189 de metri cubi. Consumul meu în aceasta perioadă este de 80 de metri cubi. Aceasta este șmecheria.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button