Expres

Aeroportul Brașov – concurs de angajare pe alte trei posturi

Aeroportul Brașov – concurs de angajare pe alte trei posturi.

Potrivit anunţului de recrutare postat miercuri, 5 aprilie, pe site-ul Consiliului Judeţean Braşov, conducerea Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav” R.A” caută candidaţi pentru următoarele poziţii: un post de Inspector – cadrul tehnic – responsabil cu gestionarea situaţiilor de urgenţă, gradul IA, în Direcţia Tehnică-Operaţională, Serviciul Privat pentru Situații de Urgență, Intervenție Salvare; un post de Inginer (constructor), gradul IA la Serviciul Tehnic, Compartimentul Mentenanță Infrastructură Aeroportuară/Logistică din Direcţia Tehnică-Operaţională; un post de Inspector de specialitate, gradul IA la Biroul SMS – Sistem Management Siguranță.

Toate informaţiile privind condiţiile generale şi specifice pentru ocuparea posturilor, documentele necesare dosarului de înscriere la concurs, modalitatea de organizare şi desfăşurare a concursului, precum şi bibliografiile şi atribuţiile posturilor sunt disponibile AICI.

„Procesul de completare a organigramei Regiei Autonome «AIBG» este unul gândit gradual, astfel încât la momentul deschiderii Aeroportului să dispunem de personalul de specialitate pregătit să asigure operarea. După etapa de recrutare pe care am desfăşurat-o în cursul lunii februarie pentru primele şase posturi, desfăşurăm în prezent o nouă procedură pentru trei posturi unice necesare în această etapă. Vor urma alte recrutări de personal, până la completarea tuturor poziţiilor incluse în organigramă, respectiv 9 posturi de conducere şi 70 de posturi de execuţie”.

Alexandru Anghel, directorul general al Regiei Autonome „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav” R.A

Selecție de dosare, probă scrisă și interviu

Aeroportul Brașov – concurs de angajare pe alte trei posturi. Concursul de recrutare se organizează pentru ocuparea a 3 (trei) posturi vacante de execuție, cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi şi 40 ore/săptămână, după cum urmează:

DIRECȚIA TEHNICĂ – OPERAȚIONALĂ

I. Serviciul Privat pentru Situații de Urgență, Intervenție Salvare

1 post de Inspector – cadru tehnic – responsabil gestionare situații de urgență, gradul IA

Condiţii specifice:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti sau în ramura de ştiinţă (RSI): Ştiinţe economice; atestat Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor (certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației Naționale, prin Autoritatea Națională pentru Certificări care va fi însoţit de suplimentul descriptiv care atestă competenţele dobândite);

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției, de minimum 6 ani și 6 luni, dovedită prin carnet de muncă și/sau adeverință privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor.

II. Serviciul Tehnic, Compartimentul Mentenanță Infrastructură Aeroportuară/Logistică

1 post de Inginer (constructor), gradul IA

Condiţii specifice:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției, de minimum 6 ani și 6 luni, dovedită prin carnet de muncă și/sau adeverință privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor.

BIROUL SMS – SISTEM MANAGEMENT SIGURANȚĂ

1 post de Inspector de specialitate, gradul IA

Condiţii specifice:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti; (DL), inginerie aerospațială;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției, de minimum 6 ani și 6 luni, dovedită prin carnet de muncă și/sau adeverință privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor.

Concursul se va desfăşura în trei etape succesive: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviul. Depunerea dosarelor de înscriere se poate face până în 20 aprilie 2023, ora 15:00, la sediul CJ Braşov. Proba scrisă se va desfăşura în 28 aprilie 2023, interviul va fi programat în termen de maximum patru zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, iar rezultatele finale vor fi comunicate în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluţionare a contestaţiilor.

Angajare definitivă după verificarea aprofundată a antecedentelor

Aeroportul Brașov – concurs de angajare pe alte trei posturi. Pentru candidații declaraţi „Admis” se vor încheia contracte individuale de muncă, pe perioadă determinată cu o durată de trei luni, perioadă în care se verifică antecedentele, pe baza unui Formular pentru verificarea aprofundată antecedentelor, în conformitate cu prevederile OUG nr. 7/2022 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/1.998 din 5 noiembrie 2015 de stabilire a măsurilor detaliate de implementare a standardelor de bază comune în domeniul securității aviației, așa cum a fost modificat prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/103 al Comisiei din 23 ianuarie 2019.

Persoanelor recrutate care au trecut cu succes prin verificarea aprofundată a antecedentelor şi au obţinut avizul favorabil li se vor încheia contracte individuale de muncă pe perioadă nedeterminată, conform legislaţiei în vigoare.

În vederea participării la concurs, candidaţii depun dosarul de concurs până în data de 20.04.2023, ora 15:00, la sediul Consiliului Judeţean Braşov, B-dul Eroilor nr. 5, la secretarul comisiei de concurs, Belu Gabriela – inspector de specialitate resurse umane, Compartimentul Resurse Umane, SSM, IT&C din cadrul RA „Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav”, camera 313, etajul III, tel. 0268/410777 int. 130, de luni până joi între orele 8:00-16:00 și vineri între orele 8:00-13:00, email: gabriela.belu@brasovairport.ro

Bibliografiile şi atribuţiile posturilor sunt disponibile aici.
În acest moment, Regia Autonomă „Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav” R.A are deja 53 de angajaţi.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
1 an în urmă

[…] Nu e singurul concurs de angajare. La începutul lunii a mai fost lansat unul pentru trei posturi. […]

Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare